Page 69 - 2016 YILI FAALİYET RAPORU
P. 69

  Dosyalama işlemleri sırasında dosya düzenleri ve bilgi eksikliklerinin düzeltilmesi amacıyla
                  notlar çıkarılmıştır.

                 Arşiv zimmet defterinin elektronik ortamda kaydının tutulmasına devam edilmektedir.

                 Kurum Arşiv yönergesi oluşturulması için çalışma yapılmış hazırlanan taslak Devlet Arşivleri
                  Genel Müdürlüğüne gönderilmiştir. Ancak Devlet Arşivleri Genel Müdürlüğünce çerçeve
                  yönetmeliğin kullanılması yönünde bilgilendirme yapılmıştır.

                 2015 Yılına ait dosyaların kurum arşivine gönderilmesi konusunda çalışma başlatılmıştır.

                                                                                      Birim İdare İşlemleri
                 Kurumumuzca 4 farklı yükleniciden Personel Destek, Temizlik ve Yardımcı Hizmet, Özel
                  Güvenlik ve Sürücülü Araç Kiralama hizmet alımları yapılmakta olup, bu yüklenicilere ait
                  personellerin izin  işleri,  hakediş  ödemeleri, çalışma düzenleri  ve nöbetleri düzenli olarak
                  takip edilmiş ve bu işlemlere ait Kurum içi ve dışı yazışmalar yapılmıştır.
                 Kurumumuzun  personel  taşıma  hizmetinin  sorunsuz  bir  şekilde  işlemesi  için  güzergâh
                  çalışması ve servislerin takibi işlemleri yapılmaktadır.
                 Kurumumuzun  makam  odaları,  idari  personel  odaları,  bina  içi  koridor,  tuvalet  ve
                  lavabolarının günlük temizlik işleri yaptırılmış, gün içinde kontrolleri sağlanmıştır.
                 Bina İdare Amirliğince ısıtma ve soğutma sistemi (fancoiller, radyatörler, klima vb.)sürekli
                  takip  edilmiştir.  Isıtma  ve  soğutmada  kullanılan  fancoillerin  kışlık  ve  yazlık  bakımları
                  yapılarak anti bakteriyel sıvı ile hava filtreleri temizlenmiştir.
                 Jeneratör sisteminin çalışır durumda olduğunun takibi sürekli olarak yapılmıştır.
                 Bina iç ve dış aydınlatma sisteminin bakım ve onarımı yapılmıştır.
                 Binanın güvenlik durumu hakkında güvenlik personelinden sürekli bilgi alınmış ve herhangi
                  bir olumsuz durum üst makamlarla paylaşılmıştır.
                 Bina bahçesinin sulama ve peyzaj işleri günlük olarak yapılmıştır.
                 Yük asansörünün bulunduğu bölümdeki merdivenler boyanarak kötü görüntü giderilmiştir.
                 Bina içi ve dışının tadilat ve onarım işleri yapılmıştır. ( elektrik, su, boya vb.)
                 Kazan dairesi sürekli kontrol edilmiştir. (Su deposu, kombiler, sıcak su tankı vb.)
                 Kurum içindeki oda değişikliklerinde telefon hatları ve kabloları taşınmıştır.
                 Çatı  katında  atıl  durumda  bulunan  su  deposu  kesilerek  Kurumumuzun  depo  olarak
                  kullanımına hazır hale getirilmiştir.
                 Asansör arızalarında servisle sürekli bağlantı kurularak sorunun giderilmesi sağlanmıştır.
                 Asansör halat değişimi yapılmıştır.
                 Malzeme  depolarının  düzenlenmesi  ve  malzemelerin  yeterli  olup  olmayacağının  takibi
                  yapılmıştır.
                 Binanın sürekli olarak kanalizasyon giderleri temizlenmiştir ve kontrolü yapılmıştır.
                 Otopark düzeni sürekli olarak sağlanmıştır.
                 Kurumumuzdaki  mevcut  kapı,  dolap,  çekmece  kilitlerinin  arızalarının  tespiti  daha  sonra
                  bunların değiştirilmesi ve onarılması işlemi yapılmıştır.
                 Kurum içinde ve dış bahçesinde bulunan fayans ve mermerlerin tadilatı yapılmıştır.
                 Kurumumuzun İstanbul Bürosunun yeni hizmet binasının kullanıma hazır hale getirilmesi
                  için gerekli çalışmalar yapılmıştır.(Elektrik, Su, Doğalgaz, Telefon, İnternet, Alçı, Boya vb
                  işler yapılmıştır.)
                 Kurumumuzun  Yargıtay’a  bakan  bahçesinde  bulunan  yağmur  suyu  giderindeki  tıkanıklık
                  sorunu gerekli çalışmalar yapılarak giderilmiştir.
                 Yemekhane hizmetlerine salata bar hizmeti eklenmiştir.

                                                            68
   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74