Page 69 - 2016 YILI FAALİYET RAPORU
P. 69
Dosyalama işlemleri sırasında dosya düzenleri ve bilgi eksikliklerinin düzeltilmesi amacıyla
notlar çıkarılmıştır.
Arşiv zimmet defterinin elektronik ortamda kaydının tutulmasına devam edilmektedir.
Kurum Arşiv yönergesi oluşturulması için çalışma yapılmış hazırlanan taslak Devlet Arşivleri
Genel Müdürlüğüne gönderilmiştir. Ancak Devlet Arşivleri Genel Müdürlüğünce çerçeve
yönetmeliğin kullanılması yönünde bilgilendirme yapılmıştır.
2015 Yılına ait dosyaların kurum arşivine gönderilmesi konusunda çalışma başlatılmıştır.
Birim İdare İşlemleri
Kurumumuzca 4 farklı yükleniciden Personel Destek, Temizlik ve Yardımcı Hizmet, Özel
Güvenlik ve Sürücülü Araç Kiralama hizmet alımları yapılmakta olup, bu yüklenicilere ait
personellerin izin işleri, hakediş ödemeleri, çalışma düzenleri ve nöbetleri düzenli olarak
takip edilmiş ve bu işlemlere ait Kurum içi ve dışı yazışmalar yapılmıştır.
Kurumumuzun personel taşıma hizmetinin sorunsuz bir şekilde işlemesi için güzergâh
çalışması ve servislerin takibi işlemleri yapılmaktadır.
Kurumumuzun makam odaları, idari personel odaları, bina içi koridor, tuvalet ve
lavabolarının günlük temizlik işleri yaptırılmış, gün içinde kontrolleri sağlanmıştır.
Bina İdare Amirliğince ısıtma ve soğutma sistemi (fancoiller, radyatörler, klima vb.)sürekli
takip edilmiştir. Isıtma ve soğutmada kullanılan fancoillerin kışlık ve yazlık bakımları
yapılarak anti bakteriyel sıvı ile hava filtreleri temizlenmiştir.
Jeneratör sisteminin çalışır durumda olduğunun takibi sürekli olarak yapılmıştır.
Bina iç ve dış aydınlatma sisteminin bakım ve onarımı yapılmıştır.
Binanın güvenlik durumu hakkında güvenlik personelinden sürekli bilgi alınmış ve herhangi
bir olumsuz durum üst makamlarla paylaşılmıştır.
Bina bahçesinin sulama ve peyzaj işleri günlük olarak yapılmıştır.
Yük asansörünün bulunduğu bölümdeki merdivenler boyanarak kötü görüntü giderilmiştir.
Bina içi ve dışının tadilat ve onarım işleri yapılmıştır. ( elektrik, su, boya vb.)
Kazan dairesi sürekli kontrol edilmiştir. (Su deposu, kombiler, sıcak su tankı vb.)
Kurum içindeki oda değişikliklerinde telefon hatları ve kabloları taşınmıştır.
Çatı katında atıl durumda bulunan su deposu kesilerek Kurumumuzun depo olarak
kullanımına hazır hale getirilmiştir.
Asansör arızalarında servisle sürekli bağlantı kurularak sorunun giderilmesi sağlanmıştır.
Asansör halat değişimi yapılmıştır.
Malzeme depolarının düzenlenmesi ve malzemelerin yeterli olup olmayacağının takibi
yapılmıştır.
Binanın sürekli olarak kanalizasyon giderleri temizlenmiştir ve kontrolü yapılmıştır.
Otopark düzeni sürekli olarak sağlanmıştır.
Kurumumuzdaki mevcut kapı, dolap, çekmece kilitlerinin arızalarının tespiti daha sonra
bunların değiştirilmesi ve onarılması işlemi yapılmıştır.
Kurum içinde ve dış bahçesinde bulunan fayans ve mermerlerin tadilatı yapılmıştır.
Kurumumuzun İstanbul Bürosunun yeni hizmet binasının kullanıma hazır hale getirilmesi
için gerekli çalışmalar yapılmıştır.(Elektrik, Su, Doğalgaz, Telefon, İnternet, Alçı, Boya vb
işler yapılmıştır.)
Kurumumuzun Yargıtay’a bakan bahçesinde bulunan yağmur suyu giderindeki tıkanıklık
sorunu gerekli çalışmalar yapılarak giderilmiştir.
Yemekhane hizmetlerine salata bar hizmeti eklenmiştir.
68