Page 76 - 2016 YILI FAALİYET RAPORU
P. 76
Tablo 39: 2016 Yılı Telefon Görüşmeleri İstatistikleri
TELEFON GÖRÜŞMELERİ İSTATİSTİK KİŞİ SAYISI
Şikâyet Başvurusu Durum Sorgulama 1052
Kuruma Şikâyet Başvurusu Hk. Bilgi Alma 1037
Uzman İle Görüşme Talebi 585
Karar Hk. Bilgi Talebi 52
Bilgi, Belge, ve Karar Talebi 12
Diğer 155
Toplam (Kişi) 2893
Şekil 16: Telefon Görüşmeleri İstatistikleri
36%
Şikayet Başvurusu Durum Sorgulama
5% Kuruma Şikayet Başvurusu Hk. Bilgi
Alma
1%
Uzman İle Görüşme Talebi
Karar Hk. Bilgi Talebi
20% Bilgi, Belge, ve Karar Talebi
36%
Diğer
Kütüphanecilik Hizmetleri
Kuruma gelen kitap ve süreli yayınların kaydını yapılıp, okuyucunun kullanımına hazır hale
getirilmiştir.
Kütüphanemiz koleksiyonunun genişletilmesi amacı ile alınması istenilen kitaplar için
kurum personeli ile iletişim kurulmuş olup, istekler doğrultusunda liste oluşturulmaya devam
edilmektedir.
Kütüphanede kullanılmak üzere oluşturulacak olan Kütüphane Otomasyon Sistemi için Bilgi
İşlem Birimi ile ortak çalışma yürütülmüş olup, otomasyon sistem faaliyete geçmesi sağlanmıştır.
Temini sağlanan yayınlar Kütüphane Otomasyon programına kaydı yapılarak, katalog ve
etiketleme işlemlerine devam edilmiştir.
Kurum personeline kütüphane kullanımın da ve kitap temininde yardımcı olunmaktadır.
Ayrıca istek üzerine veritabanı aboneliği için görüşmeler yapılmaktadır.
Diğer yandan; 2016 yılında yayımlanan eserlerimiz aşağıda sunulmaktadır;
Kamu Denetçiliği Kurumu (Ombudsmanlık) Tanıtım Rehberi,
Kamu Denetçiliği Kurumu 1. Bölgesel Konferansı İstanbul 22 Aralık 2015,
Kamu Denetçiliği Kurumu 2015 Yıllık Raporu,
Kamu Denetçiliği Kurumu 2015 Faaliyet Raporu,
Adalet Sistemimizin Sorunları, İyileştirilmesi ve Güvenirliğinin Artırılması Hakkında Özel
Rapor,
75