Page 76 - 2016 YILI FAALİYET RAPORU
P. 76

Tablo 39: 2016 Yılı Telefon Görüşmeleri İstatistikleri
               TELEFON GÖRÜŞMELERİ İSTATİSTİK                                              KİŞİ SAYISI

               Şikâyet Başvurusu Durum Sorgulama                                               1052
               Kuruma Şikâyet Başvurusu Hk. Bilgi Alma                                         1037
               Uzman İle Görüşme Talebi                                                         585
               Karar Hk. Bilgi Talebi                                                            52
               Bilgi, Belge, ve Karar Talebi                                                     12
               Diğer                                                                            155
               Toplam (Kişi)                                                                   2893


               Şekil 16: Telefon Görüşmeleri İstatistikleri



                                      36%
                                                                               Şikayet Başvurusu Durum Sorgulama


                        5%                                                     Kuruma Şikayet Başvurusu Hk. Bilgi
                                                                               Alma
                   1%
                                                                               Uzman İle Görüşme Talebi


                                                                               Karar Hk. Bilgi Talebi



                      20%                                                      Bilgi, Belge, ve Karar Talebi
                                                                     36%
                                                                               Diğer




                                                                                 Kütüphanecilik Hizmetleri

                 Kuruma gelen kitap ve süreli yayınların kaydını yapılıp, okuyucunun kullanımına hazır hale
               getirilmiştir.
                 Kütüphanemiz  koleksiyonunun  genişletilmesi  amacı  ile  alınması  istenilen  kitaplar  için
               kurum personeli ile iletişim kurulmuş olup, istekler doğrultusunda liste oluşturulmaya devam
               edilmektedir.
                 Kütüphanede kullanılmak üzere oluşturulacak olan Kütüphane Otomasyon Sistemi için Bilgi
               İşlem Birimi ile ortak çalışma yürütülmüş olup, otomasyon sistem faaliyete geçmesi sağlanmıştır.
                 Temini sağlanan yayınlar Kütüphane Otomasyon programına kaydı  yapılarak, katalog ve
               etiketleme işlemlerine devam edilmiştir.
                 Kurum  personeline  kütüphane  kullanımın  da  ve  kitap  temininde  yardımcı  olunmaktadır.
               Ayrıca istek üzerine veritabanı aboneliği için görüşmeler yapılmaktadır.


               Diğer yandan; 2016 yılında yayımlanan eserlerimiz aşağıda sunulmaktadır;

                 Kamu Denetçiliği Kurumu (Ombudsmanlık) Tanıtım Rehberi,
                 Kamu Denetçiliği Kurumu 1. Bölgesel Konferansı İstanbul 22 Aralık 2015,
                 Kamu Denetçiliği Kurumu 2015 Yıllık Raporu,
                 Kamu Denetçiliği Kurumu 2015 Faaliyet Raporu,
                 Adalet Sistemimizin Sorunları, İyileştirilmesi ve Güvenirliğinin Artırılması Hakkında Özel
                  Rapor,
                                                            75
   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81