Page 152 - mahalli-iradeler
P. 152
T.C.
KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK)
ŞİKAYET NO : 2014/4501
KARAR TARİHİ : 13/04/2015
RET KARARI
ŞİKAYETÇİNİN ADI, SOYADI : -
ŞİKAYETÇİNİN ADRESİ : -
ŞİKAYET EDİLEN İDARE VE ADRESİ : İstanbul Büyükşehir Belediye
Başkanlığı
ŞİKAYETİN KONUSU : Şikâyetçinin İstanbul İli, Mal-
tepe İlçesinde bulunan “Malte-
pe Kültür ve Spor Parkı” araç
park alanında otopark hizmet-
lerinin ücretsiz verilmesi tale-
bi hakkındadır.
ŞİKAYET BAŞVURU TARİHİ : 21/10/2014
I. USÛL
A. Şikâyet Başvuru Süreci
1) Kurumumuza ... tarafından 18/07/2014 tarihinde yapılan ve
6852 evrak numarası ile kayıt altına alınan şikayet başvurusu hakkın-
da idari başvuru yollarının tüketilmemiş olması nedeniyle ilgili idare
olan İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığına «Gönderme Kararı»
verilmiş, şikayetçi tarafından idarece yasal süre içerisinde tarafına
herhangi bir bildirim yapılmadığından bahisle 21/10/2014 tarihinde
elektronik başvuru yoluyla Kurumumuza yeniden şikayet başvurusu
yapılmış ve 9686 evrak numarası ile kayıt altına alınmıştır. Şikayet
başvurusunun karara bağlanması için 28/3/2013 tarihli ve 28601 mü-
kerrer sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Kamu Denetçiliği Kurumu
Kanunu’nun Uygulanmasına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönet-
meliğin 41 inci maddesinin birinci fıkrasının (a) bendi ve İmza Yetkile-
ri Yönergesinin 7 nci maddesinin birinci fıkrasının (e) bendi uyarınca,
KAMU DENETÇILIĞI KURUMU 147