Page 96 - KDK
P. 96

Pandemi Sürecinde Çocuk Hakları Çalıştay Raporu



                Belki alternatif eğitim modelleri ve sistemleri işletilebilir Milli Eği-
                tim Bakanlığı bundan sonra. Çocukların pandemi döneminde eği-
                timle ilgili sorunlar göründü. Başdenetçimizle eğitim anlamında bu
                yeni modellerin eğitimlerinin bir an önce yapma konusunu düşün-
                dük Eskişehir olarak. Çocukların geleneksel yapıda başvuramadığı
                önünün tıkandığı işler olmayan bu eğitim modeline alternatifleri
                geliştirmeliyiz. Çünkü yüz yüze eğitim olmadığı için kamaralar ka-
                pandığı için veli giriyor hatta veli katılıyor derslere. Bunları gördük.
                Elimizde en güçlü başvuru mekanizmasını KDK olarak görüyoruz.
                Çocuklara yüz yüze eğitimde bunu öğretmeliyiz.

                Avukatlar açısından bakarsak onlara verilen eğitimlerinde AİHM’e
                daha sıcak bakıyorlar çünkü tazminat alıyorlar. KDK’yı yeni öğ-
                rendiler, onlara biraz kaynak gerekiyor. Bunu yaygınlaştırabiliriz
                çünkü Kurumu henüz tanımıyorlar.


                Sahada yaptığımız araştırmalara dayanarak sizlere bunları söyle-
                yebilirim Eskişehir eksi 25 olarak.


                Teşekkür ediyorum.






























                                                                       Toplantıdan bir kesit




         94   Kamu Denetçiliği Kurumu
   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100   101