Page 96 - KDK
P. 96
Pandemi Sürecinde Çocuk Hakları Çalıştay Raporu
Belki alternatif eğitim modelleri ve sistemleri işletilebilir Milli Eği-
tim Bakanlığı bundan sonra. Çocukların pandemi döneminde eği-
timle ilgili sorunlar göründü. Başdenetçimizle eğitim anlamında bu
yeni modellerin eğitimlerinin bir an önce yapma konusunu düşün-
dük Eskişehir olarak. Çocukların geleneksel yapıda başvuramadığı
önünün tıkandığı işler olmayan bu eğitim modeline alternatifleri
geliştirmeliyiz. Çünkü yüz yüze eğitim olmadığı için kamaralar ka-
pandığı için veli giriyor hatta veli katılıyor derslere. Bunları gördük.
Elimizde en güçlü başvuru mekanizmasını KDK olarak görüyoruz.
Çocuklara yüz yüze eğitimde bunu öğretmeliyiz.
Avukatlar açısından bakarsak onlara verilen eğitimlerinde AİHM’e
daha sıcak bakıyorlar çünkü tazminat alıyorlar. KDK’yı yeni öğ-
rendiler, onlara biraz kaynak gerekiyor. Bunu yaygınlaştırabiliriz
çünkü Kurumu henüz tanımıyorlar.
Sahada yaptığımız araştırmalara dayanarak sizlere bunları söyle-
yebilirim Eskişehir eksi 25 olarak.
Teşekkür ediyorum.
Toplantıdan bir kesit
94 Kamu Denetçiliği Kurumu