Page 79 - kamufaaliyetraporu_2015.indd
P. 79

Tablo 38- Bilgi Edinme Başvuruların konularına göre dağılımları



                                         VERİLER                                       SAYISI         YÜZDE


             Şikâyet kapsamında gelen bilgi edinme talebi reddedilen başvuru sayısı       133           32,68

             Şikâyet başvurularının aşamalarını talep eden başvurular                      75           18,43
             Bilgi, belge ve karar örneklerinin istenmesi talebi                           70           17,20

             Kurumumuz görev ve sorumluluklarına ilişkin başvurular                        47           11,55
             Karar hk. bilgi alma                                                          20            4,91

             Çalışma talebi hk.                                                            10            2,46
             Öneri-tavsiye                                                                  5            1,23

             Verilen karara itiraz                                                          3            0,74
             Diğer kurum ve kuruluşlara yönlendirilen başvurular                            3            0,74
             Elektronik bilgi sistemi için kullanıcı adı ve şifre bilgisi talebi            8            1,97

             Geçersiz                                                                       1            0,25

             Diğer                                                                         32            7,86
             TOPLAM                                                                       407            100






                              Şekil 12- Bilgi Edinme Başvuruların Konularına Göre Dağılımları




                                                                             Şikâyet kapsamında gelen bilgi edinme
                                                                             talebi reddedilen başvuru sayısı
                                                                             Şikâyet başvurularının aşamalarını talep
                                          8%                                 eden başvurular
                                 2%                                          Bilgi, Belge ve Karar örneklerinin
                              2%    1%                                       istenmesi talebi
                                    1%                                       Kurumumuz görev ve sorumluluklarına
                                 5%      1%          33%                     ilişkin başvurular
                                                                             Karar Hk. Bilgi Alma
                                12%
                                                                             Çalışma Talebi Hk.

                                    17%                                      Elektronik Bilgi sistemi için Kullanıcı adı
                                                   18%                       ve Şifre bilgisi talebi
                                                                             Öneri Tavsiye

                                                                             Verilen Karara İtiraz

                                                                             Diğer Kurum ve Kuruluşlara
                                                                             yönlendirilen başvurular
                                                                             Geçersiz

                                                                             Diğer








                                                                                                    2014 YILI FAALİYET RAPORU 79
   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84