Page 14 - 2019 Yıllık Rapor web
P. 14

TÜRKİYE BÜYÜK MİLLET MECLİSİ KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU



                     8.14.1. Vatandaşlık Başvurusunun Durumunun Tarafına Bildirilmesi ve Sürecin
                           Hızlandırılarak Sonuçlandırılması .................................................................437
                     8.14.2. İsim Denklik Belgesi .......................................................................................437
                     8.14.3. E-Devlet Sistemi Üzerinden Aile Nüfus Kayıt Örneğini Çıkarabilmesinin
                           Sağlanması .....................................................................................................438
                     8.14.4. İdari Para Cezasının Kaldırılması ..................................................................439
                     8.14.5. Evlatlığa İlişkin Mahkeme Kararının Nüfus Kayıtlarına İşlenmesi ...............440
                  8.15. ORMAN, SU, ÇEVRE VE ŞEHİRCİLİK ........................................................................440
                     8.15.1. İmar ve İskân İşleri .........................................................................................440
                     8.15.2. Kira Yardımı .....................................................................................................443
                  8.16. SAĞLIK .......................................................................................................................444
                     8.16.1. Sağlık Hakkı ....................................................................................................444
                     8.16.2.  Sağlığa İlişkin Diğer Konular .........................................................................446
                  8.17. ULAŞTIRMA, BASIN VE İLETİŞİM ..............................................................................450
                     8.17.1. Karayolu, Demiryolu, Havayolu, Deniz, İç Sular, Tehlikeli Mal ve
                           Kombine Taşımacılığı .....................................................................................452
                     8.17.2. Yerli ve Yabancı Basın Organları .....................................................................455
                     8.17.3 Ulaştırma, Basın ve İletişim Alanında Yaşanan Tüketici Hak ve
                           Sorunları Hakkında ........................................................................................456
                     8.17.4. Medya Hizmet Sağlayıcıları ............................................................................462
                     8.17.5. Ulaştırma, Basın ve İletişim Alanında Diğer Konular ....................................463
               BÖLÜM IX     ..................................................................................................................465
               9.  İDARELERİN KARARLARIMIZA VE BİLGİ-BELGE TALEPLERİMİZE YAKLAŞIMLARI .......466
                  9.1. İDARELERİN KARARLARIMIZA YAKLAŞIMLARI.........................................................466
                     9.1.1.   Tavsiye Kararlarına Olumlu Yaklaşan İdareler ..............................................468
                     9.1.2.   Tavsiye Kararlarına Olumsuz Yaklaşan İdareler ............................................480
                  9.2.  İdarelerin Bilgi ve Belge Taleplerimize Yaklaşımları ................................................497
               BÖLÜM X      ..................................................................................................................499
               10. HAK ARAMA KÜLTÜRÜNÜN YAYGINLAŞTIRILMASI VE PAYDAŞLARLA İLİŞKİLER ........500
                  10.1. BASIN VE MEDYA İLE İLİŞKİLER ..............................................................................500
                     10.1.1.  Yazılı Basın ......................................................................................................502
                     10.1.2.  Sosyal Medya ..................................................................................................504
                  10.2. KURUMSAL TOPLANTI VE ORGANİZASYONLAR .....................................................504
                  10.3. HALKLA İLİŞKİLER ....................................................................................................527
                     10.3.1.  Ombudsmanlık Halk Buluşmaları ve İl Çalışma Ziyaretleri .........................527
                     10.3.2.  İlköğretim ve Liselilerle Buluşmalar .............................................................530
                     10.3.3.  Üniversitelilerle Buluşmalar ..........................................................................534
                     10.3.4.  Şikâyet Başvurularına İlişkin Bilgilendirme İstatistikleri .............................550
                  10.4. KAMU KURUMLARI VE STK'LAR İLE İLİŞKİLER ......................................................551
                     10.4.1. Ombudsmanlık Halk Buluşmaları ve İl Çalışma Ziyaretlerinde
                           İdare ve STK Ziyaretleri ..................................................................................552
                     10.4.2.  Kamu Kurumlarıyla İletişim ve İş birliği Toplantıları ....................................553
                     10.4.3. STK’lar ile İletişim ve İş birliği Faaliyetleri/Ziyaretleri ..................................560



                                                                        2019 YILLIK RAPOR  13
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19