Page 48 - KDK
P. 48
T.C. KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU
FAALİYET ALANI HİZMETLER
• H8.1 İlk İnceleme, Dağıtım ve Bilgilendirme Bürosu
aracılığıyla şikayet başvurusu hakkında bireyler
tarafından yöneltilen bilgilendirilme taleplerini
F.8 karşılamak.
Şikayet başvurusu • H8.2 Şikâyet başvurularının temel hususlar
hakkında ilk incelemelerin bakımından ilk incelemesinin yapılarak, başvuruda
yapılması ve başvuranlara bulunan eksikliklerin tamamlanmasını sağlamak.
yönelik bilgilendirmelerin
gerçekleştirilmesi • H8.3 Şikâyet başvuru yöntemlerini çeşitlendirmek
amacıyla çalışmalar yapmak ve mevcut şikâyet
yöntemlerinin etkinliğini takip ederek gerekli
güncellemeleri yapmak.
• H9.1Kurum bilgi işlem altyapısının tasarlanmasını,
F.9 kurulmasını, çalıştırılmasını sağlamak.
Kurumun görev alanıyla ilgili • H9.2 Bilgi ve belge yönetim sistemlerine ilişkin
hususlarda bilişim sisteminin hizmetleri ve Şikayet Yönetim Sistemine ilişkin
kullanılmasını sağlamak düzenlemeleri yapmak.
F.10 • H10.1 Hizmet içi eğitim, kurs ve benzeri düzenlemek.
Kurumsal kapasiteyi • H10.2 Kurum personelinin eğitim faaliyetleri
güçlendirmeye yönelik, eğitim kapsamında protokoller, eşleşme projeleri, stajlar
planlamaları yapmak düzenlemek.
• H11.1 Kurumun insan kaynakları ve eğitim politikasını
yürütmek
F.11
• H11.2 Personelin, şahsi dosyalarını tutmak, izin ve
Kurum personeline yönelik insan emeklilik işlemlerini yürütmek.
kaynakları faaliyetlerini yürütmek
• H11.3 Personelin, özlük işleri ile sağlık ve sosyal
hizmet faaliyetlerini yürütmek.
2022-2026 STRATEJİK PLANI 47