Page 87 - KDK
P. 87
T.C. KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU
AMAÇ 3: Kurumsal Yapılanmayı Güçlendirmek
Hedef 3.2: Kurumun bilgi teknolojileri altyapısını daha da güçlendirmek
Stratejiler:
√ Şikâyet Yönetim Sistemini (SYS) ihtiyaçlar doğrultusunda geliştirmek ve korumak
√ SYS için yapay zeka yöntemleri kullanılarak otomatik karar yazılabilmesini
sağlayabilecek bir modül yazılımı geliştirmek
√ Kararlar Bilgi Bankasını vatandaşların taleplerine göre yenilemek, güncelliğinin
sağlanabilmesi için yazılım ve altyapı geliştirmelerini sağlamak
√ Veri paylaşımı amacıyla ulusal/uluslararası bilgi işletim sistemleriyle Kurum bilgi
işlem altyapısının entegrasyonunu sürdürmek
√ Ulusal Siber Güvenlik Stratejisi ve Eylem Planına (2020 – 2023) uyum sağlamak
√ Güvenlik altyapısının güncel tehditlerine karşı güncellenmesi ve geliştirilmesini
sağlamak
√ E-başvuru sistemini başvurucuların ihtiyaçları doğrultusunda geliştirmek
Performans Göstergeleri 2021 2022 2023 2024 2025 2026
SYS’de gerçekleştirilen güncelleme/yenilik 12 8 4 2 1 1
sayısı
Kararlar Bilgi Bankasında yapılan yenilik 5 3 2 1 1 1
sayısı
E-başvuru sisteminde Kurumumuza
başvuruda bulunan vatandaşların ve kurum 4 2 2 2 1 1
personelinin talepleri doğrultusunda
yapılacak geliştirme sayısı
Kurum ihtiyaçları doğrultusunda
geliştirecek olan uygulama ve entegrasyon 6 3 2 2 2 2
sayısı
86 2022-2026 STRATEJİK PLANI