Page 89 - KDK
P. 89

T.C. KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU




                   C. HEDEF KARTLARI


                    Amaç                       A1: Kişi Haklarının Korunmasını Sağlamak ve İdarenin İşleyişine Katkı Sunmak
                    Hedef                      H.1.1: Başvuranların KDK’ya erişilebilirliğinin ve nitelikli başvuruların artırılması
                    Sorumlu Birim              Başdenetçilik ve Genel Sekreterlik
                    İşbirliği Yapılacak Birim(ler)  İİDBB, BİB, Tüm Kamu Denetçilikleri, İHİAB, SGB, Baş.D, KİB, HM, YB



                                                  Hedefe Etkisi   (%)  Plan Dönemi Başlangıç   Değeri (2021)  2022  2023  2024  2025  2026  İzleme Sıklığı  Raporlama   Sıklığı
                    Performans
                    Göstergeleri





                    PG 1.1.1: Başvuru sayısındaki artış   30  10%  10%  10%  10%  10%  10%  6 ay     6 ay
                    oranı


                    PG 1.1.2: Başvuru usullerinin
                    gözden geçirilmesi, temel
                    standartların belirlenerek
                    güncellemeler yapılması ve   15      0    3     1     1     1     1     6 ay     6 ay
                    farklı durumlara uyan özel
                    yöntemler geliştirilmesine yönelik
                    gerçekleştirilen çalışma sayısı


                    PG 1.1.3: Kurumsal internet sitesi
                    ve e-başvuru sisteminde engelli
                    ve yabancıların dezavantajlarını   5  0   3     2     2     2     2     6 ay     6 ay
                    gidermek için yapılan güncelleme
                    sayısı

                    PG 1.1.4. Hükümlü ve tutuklu
                    başvuranların Kuruma doğrudan   5    0   %100  %100  %100  %100  %100   6 ay     6 ay
                    ulaşabilmesi için çalışma yapmak
                    PG 1.1.5:Kabul edilebilir    30      0   28%   30%   32%   33%   34%    6 ay     6 ay
                    başvuruların tüm başvurulara oranı
                    PG 1.1.6. E-başvuru sisteminde
                    başvuranları yönlendirerek nitelikli   5  0  4  4     4     4     4     6 ay     6 ay
                    başvuruları artırmayı hedefleyen
                    güncelleme sayısı
                    PG 1.1.7. Kurumsal internet sitesi
                    ve sosyal medya hesaplarından   5    0    20    20    20    20   20     6 ay     6 ay
                    paylaşılan tanıtıcı video/bilgi metni
                    sayısı

                    PG 1.1.8. Bilgilendirme Bürosunun
                    bilgilendirdiği kişi sayısı   5    25.376 100.650 102.000 105.000 108.000 111.000  6 ay  6 ay















               88   2022-2026 STRATEJİK PLANI
   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94