Page 89 - KDK
P. 89
T.C. KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU
C. HEDEF KARTLARI
Amaç A1: Kişi Haklarının Korunmasını Sağlamak ve İdarenin İşleyişine Katkı Sunmak
Hedef H.1.1: Başvuranların KDK’ya erişilebilirliğinin ve nitelikli başvuruların artırılması
Sorumlu Birim Başdenetçilik ve Genel Sekreterlik
İşbirliği Yapılacak Birim(ler) İİDBB, BİB, Tüm Kamu Denetçilikleri, İHİAB, SGB, Baş.D, KİB, HM, YB
Hedefe Etkisi (%) Plan Dönemi Başlangıç Değeri (2021) 2022 2023 2024 2025 2026 İzleme Sıklığı Raporlama Sıklığı
Performans
Göstergeleri
PG 1.1.1: Başvuru sayısındaki artış 30 10% 10% 10% 10% 10% 10% 6 ay 6 ay
oranı
PG 1.1.2: Başvuru usullerinin
gözden geçirilmesi, temel
standartların belirlenerek
güncellemeler yapılması ve 15 0 3 1 1 1 1 6 ay 6 ay
farklı durumlara uyan özel
yöntemler geliştirilmesine yönelik
gerçekleştirilen çalışma sayısı
PG 1.1.3: Kurumsal internet sitesi
ve e-başvuru sisteminde engelli
ve yabancıların dezavantajlarını 5 0 3 2 2 2 2 6 ay 6 ay
gidermek için yapılan güncelleme
sayısı
PG 1.1.4. Hükümlü ve tutuklu
başvuranların Kuruma doğrudan 5 0 %100 %100 %100 %100 %100 6 ay 6 ay
ulaşabilmesi için çalışma yapmak
PG 1.1.5:Kabul edilebilir 30 0 28% 30% 32% 33% 34% 6 ay 6 ay
başvuruların tüm başvurulara oranı
PG 1.1.6. E-başvuru sisteminde
başvuranları yönlendirerek nitelikli 5 0 4 4 4 4 4 6 ay 6 ay
başvuruları artırmayı hedefleyen
güncelleme sayısı
PG 1.1.7. Kurumsal internet sitesi
ve sosyal medya hesaplarından 5 0 20 20 20 20 20 6 ay 6 ay
paylaşılan tanıtıcı video/bilgi metni
sayısı
PG 1.1.8. Bilgilendirme Bürosunun
bilgilendirdiği kişi sayısı 5 25.376 100.650 102.000 105.000 108.000 111.000 6 ay 6 ay
88 2022-2026 STRATEJİK PLANI