Page 361 - KDK
P. 361

2) “Mevzuat değişikliği teklifi “ne ilişkin tasarıyı gündeme alması
            hususunda takdir ve gereği içinde BAŞBAKANLIK’ A TAVSİYEDE
            BULUNULMASINA,
               3) Yukarıda anılan Kanunun 20 nci maddesinin üçüncü fıkrası uya-
            rınca, MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI tarafından bu karar üzerine tesis
            edilecek işlem ya da tavsiye edilen çözümün uygulanabilir nitelikte gö-
            rülmediği takdirde gerekçesinin otuz gün içinde Kurumumuza bildiril-
            mesinin zorunlu olduğuna,
               4) Bu kararın şikâyetçi ile BAŞBAKANLIK’A, MİLLİ EĞİTİM BA-
            KANLIĞI’NA, MALİYE BAKANLIĞI’NA, AİLE VE SOSYAL POLİ-
            TİKALAR BAKANLIĞI’NA , ANKARA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜR-
            LÜĞÜ’NE ve ANKARA KEÇİÖREN REHBERLİK VE ARAŞTIRMA
            MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ’NE tebliğine,
               Türkiye Cumhuriyeti Kamu Başdenetçisi’nce karar verildi.

               [1] Süleyman AKBULUT, Hakan ÖZGÜL Tolga TEZCAN, Mevzuattan Uygulamaya Engelli Hak-
            ları İzleme Raporu 2013.  Erişebilirlilik, eğitim, çalışma hayatı ve sağlık verileri analizler  TOHAD
            Yayınları: İstanbul, 2014, s.136

               [2] Bknz, AKBULUT, ÖZGÜL, TEZCAN, a.g.e. s.137
               [3] Seçil ÇELİK, Problem Davranışları Önlemeye Yönelik Başarıya İlk Adım Erken Eğitim Prog-
            ramı Anaokulu Versiyonunun Etkililiği, Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eylül
            2012 s. 10
               [4] Yeşim Güleç ASLAN, Gönül Kırcaali İFTAR, Yıldız UZUNER, Otistik Çocuklar İçin Dav-
            ranışsal Eğitim Programı (OÇİDEP) Ev Uygulamasının Bir Çocukla İncelenmesi, Ankara Üniver-
            sitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 2009, [http://dergiler.ankara.edu.tr/dergi-
            ler/39/1414/15964.pdf] Erişim Tarihi, 11/2/2015 s.37
               [5] Bknz. S.AKBULUT, H.ÖZGÜL, T.TEZCAN, a.g.e. s.161 162

               [6] Engelli ve Yaşlı Hizmetleri Genel Müdürlüğü, Destek özel Eğitim Hizmetlerinin Verim-
            liliğinin Araştırılması  Projesi  (DESÖP),  Bakınız,[http://eyh.aile.gov.tr/data/545886b5369dc-
            3281c69af4f/Destek_Ozel_Egitim_Hizmetlerinin_Verimliliginin_Arastirilmasi

               _Projesi.pdf] s.124 Erişim tarihi, 11/2/2015
               [7] Avrupa Komisyonu, Avrupada Erken Çocukluk Eğitimi Sosyal ve Kültürel Eşitsizliklerle
            İlgilenmek Eurydice Türkiye Birimi, 2009  [http://eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/docu-
            ments/thematic_reports/098TR.pdf] Erişim Tarihi 29/1/2015




           356   KAMU DENETÇILIĞI KURUMU
   356   357   358   359   360   361   362   363   364   365   366