Page 12 - ekonomi-maliye-ve-vergi-1
P. 12
T.C.
KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK)
ŞİKAYET NO : 04.2013.738
KARAR NO : 27/02/2014
TAVSİYE KARARI
ŞİKAYETÇİNİN ADI, SOYADI : -
ŞİKAYETÇİNİN ADRESİ : -
ŞİKAYET EDİLEN İDARE VE ADRESİ : ... Bankası A.Ş. Genel Müdür-
lüğü
ŞİKAYETİN KONUSU : Şikayetçinin çalıştığı ... Şu-
besinde meydana gelen kasa
noksanından malen sorumlu
tutulmasına ilişkin işlemin
kaldırılmasına yönelik talebi-
dir.
ŞİKAYET BAŞVURU TARİHİ : 30/04/2013
I. USÛL
A. Şikâyet Başvuru Süreci
1. Şikâyet başvurusu, Kurumumuza elden 30/04/2013 tarih ve
2514 sayı ile kayıt altına alınan, gerçek kişiler için şikâyet başvuru
formu vasıtasıyla yapılmıştır. Şikayet başvurusunun karara bağlan-
ması için 28/3/2013 tarihli ve 28601 mükerrer sayılı Resmi Gazete-
de yayımlanan Kamu Denetçiliği Kurumu Kanununun Uygulanması-
na İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmeliğin 41/1 a maddesi ve
İmza Yetkileri Yönergesinin 7 inci maddesinin birinci fıkrasının (e)
bendi uyarınca, şikayetin incelenmesine ve araştırmasına geçilmiş,
04.2013.738 şikayet nolu Tavsiye önerisiyle Kamu Başdenetçisine su-
nulmuştur.
I Ön İnceleme Süreci
2. Yapılan ön inceleme neticesinde şikâyet dosyasının Kamu Başde-
netçisine sunulmasına engel bir eksikliğinin bulunmadığı tespit edil-
miştir.
KAMU DENETÇILIĞI KURUMU 7