Page 162 - ekonomi-maliye-ve-vergi-2
P. 162
T.C.
KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK)
ŞİKAYET NO : 04.2013.1633
KARAR TARİHİ : 20/02/2014
RET KARARI
ŞİKAYETÇİNİN ADI, SOYADI : -
ŞİKAYETÇİNİN ADRESİ : -
ŞİKAYET EDİLEN İDARE : ... Bankası ... Genel Müdürlü-
ğü
ŞİKAYETİN KONUSU : Şikayetçi, ... Bankasında kre-
di kullanan ...’a kefil olduğu ve
adı geçen kişinin borcu öde-
mediğinden kendisinin borcu
ödemek zorunda kaldığı bu
nedenle mağdur olması hak-
kındadır.
ŞİKAYET BAŞVURU TARİHİ : 21.08.2013
I. USÛL
A. Şikayet Başvuru Süreci
1) Şikayet başvurusu, Kurumumuza posta yolu ile gönderilen ve ve
21/08/2013 tarih ve ... nosu ile kayıt altına alınan, gerçek kişiler için
şikayet başvuru formu vasıtasıyla yapılmıştır. Şikayet başvurusunun
karara bağlanması için 28/3/2013 tarihli ve 28601 mükerrer sayılı
Resmi Gazetede yayımlanan Kamu Denetçiliği Kurumu Kanununun
Uygulanmasına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmeliğin 41/1 a
maddesi ve İmza Yetkileri Yönergesinin 7 inci maddesinin birinci fık-
rasının (e) bendi uyarınca, şikayetin incelenmesine ve araştırmasına
geçilmiş, 04.2013.1633 şikayet nolu Ret önerisiyle Kamu Başdenetçi-
sine sunulmuştur.
B. Ön İnceleme Süreci
2) Yapılan ön inceleme neticesinde, şikayetin inceleme ve araştır-
masına engel bir eksikliğin bulunmadığı tespit edilmiştir.
KAMU DENETÇILIĞI KURUMU 155