Page 582 - kamu-personel-rejimi-1
P. 582
T.C.
KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK)
ŞİKAYET NO : 2016/1517
KARAR TARİHİ : 03/10/2016
TAVSİYE KARARI
ŞİKAYETÇİ : -
ŞİKAYETÇİ VEKİLİ : -
ŞİKAYET EDİLEN İDARE : Giresun Valiliği İl Kültür ve
Turizm Müdürlüğü
ŞİKAYETİN KONUSU : Banka ile yapılan promosyon
protokolünden sonra göreve
başlayan şikâyetçiye promos-
yon ücreti ödenmesi talebi
hakkındadır.
ŞİKAYET BAŞVURU TARİHİ : 1.4.2016
I. USÛL
A. Şikâyet Başvuru Süreci
1. Şikâyet başvurusu, Kurumumuza posta yoluyla, 01/04/2016 ta-
rihli ve 4064 evrak numarası ile kayıt altına alınan, 31/03/2016 tarihli
dilekçeyle yapılmıştır. Şikâyet başvurusunun karara bağlanması için
28/3/2013 tarihli ve 28601 mükerrer sayılı Resmi Gazetede yayım-
lanan Kamu Denetçiliği Kurumu Kanununun Uygulanmasına İlişkin
Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmeliğin 41/1-a maddesi ve İmza Yet-
kileri Yönergesinin 7 nci maddesinin birinci fıkrasının (e) bendi uya-
rınca, şikâyetin incelenmesine ve araştırmasına geçilmiş, 19/07/2016
tarihli Tavsiye Kararı Önerisiyle Kamu Başdenetçisi’ne sunulmuştur.
B. Ön İnceleme Süreci
2. Yapılan ön inceleme neticesinde, şikâyetçinin daha öncesinde
09/02/2016 tarihinde Kurumumuza şikayet başvurusunda bulundu-
ğu, idari başvuru yollarının tüketilmemiş olması sebebiyle taleplerinin
09/03/2016 tarihli Gönderme Kararı ile Giresun Valiliği İl Kültür ve
Turizm Müdürlüğü ile Türkiye İş Bankası A.Ş.ye iletildiği, söz konusu
KAMU DENETÇILIĞI KURUMU 577