Page 748 - kamu-personel-rejimi-2
P. 748

T.C.
                    KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK)

             ŞİKAYET NO                           : 2015/1057
             KARAR TARİHİ                         : 17/08/2015
                                        RET KARARI
             ŞİKAYETÇİ
             ŞİKAYETÇİ VEKİLİ

             ŞİKAYET EDİLEN İDARE                 :  Adalet Bakanlığı (Personel
                                                  Genel Müdürlüğü)

             ŞİKAYETİN  KONUSU                    :Şikayetçinin Adalet Bakanlığı
                                                  Personel Genel Müdürlüğün-
                                                  ce yapılan İcra Müdür ve İcra
                                                  Müdür Yardımcılığı Sözlü Sı-
                                                  navında başarısız sayılmasına
                                                  ilişkin  mülakat sınavının ye-
                                                  niden değerlendirilmesi talebi
                                                  hakkındadır.
             ŞİKAYET BAŞVURU TARİHİ               : 25.2.2015


               I. USÛL
               A) Şikayet Başvuru Süreci
               1)Şikayet başvurusu, Kurumumuza e-başvuru yolu ile gönderilen
            ve 25.02.2015 tarih ve 2429 sayı ile kayıt altına alınan, gerçek kişiler
            için şikayet başvuru formu vasıtasıyla yapılmıştır. Şikayet başvurusu-
            nun karara bağlanması için 28/3/2013 tarihli ve 28601 mükerrer sayı-
            lı Resmi Gazetede yayımlanan Kamu Denetçiliği Kurumu Kanununun
            Uygulanmasına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmeliğin 41/1-a
            maddesi ve İmza Yetkileri Yönergesinin 7 inci maddesinin birinci fık-
            rasının (e) bendi uyarınca, şikayetin incelenmesine ve araştırmasına
            geçilmiş, 25.02.2015 tarihli Ret Kararı Önerisiyle Kamu Başdenetçisi-
            ne sunulmuştur
               B) Ön İnceleme Süreci
               2) Yapılan ön inceleme neticesinde, şikâyet konusunun kurumu-
            muzun görev alanına girdiği, şikâyetçinin menfaat ihlali koşulunu


                                                               KAMU DENETÇILIĞI KURUMU  743
   743   744   745   746   747   748   749   750   751   752   753