Page 440 - kamu-personel-rejimi-3
P. 440
T.C.
KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK)
ŞİKAYET NO : 2015/5896
KARAR TARİHİ : 22/06/2016
RET KARARI
ŞİKAYETÇİ -
ŞİKAYETÇİ VEKİLİ -
ŞİKAYET EDİLEN İDARE : Bingöl İl Sağlık Müdürlüğü
ŞİKAYETİN KONUSU :Şikayet başvurucusunun;5283
sayılı Kanun hükümleri göz
önünde bulundurularak maddi
haklarının tarafına ödenmesi
talebi hakkındadır.
ŞİKAYET BAŞVURU TARİHİ :23.12.2015
I. USÛL
A. Şikâyet Başvuru Süreci
1. Şikâyet başvurusu, Kurumumuza posta yolu ile gönderilen,
23/12/2015 tarih ve 13239 sayı ile kayıt altına alınan, şikâyet dilek-
çesi vasıtasıyla yapılmıştır. Şikayet başvurusunun karara bağlanması
için 28/3/2013 tarihli ve 28601 mükerrer sayılı Resmi Gazetede ya-
yımlanan Kamu Denetçiliği Kurumu Kanununun Uygulanmasına İliş-
kin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmeliğin 41 inci maddesinin birinci
fıkrasının (a) bendi ve İmza Yetkileri Yönergesinin 7 nci maddesinin
birinci fıkrasının (e) bendi uyarınca, şikayetin incelenmesine ve araş-
tırmasına geçilmiş, 2015/5896 Esas No.lu Kısmen Tavsiye, Kısmen
Ret Karar Önerisiyle Kamu Başdenetçisine sunulmuştur.
B. Ön İnceleme Süreci
2. Yapılan ön inceleme neticesinde, şikâyet konusunun Kurumu-
muzun görev alanına girdiği, şikâyet başvurucusunun menfaat ihlali
koşulunu taşıdığı, şikâyetin süresinde yapıldığı, idari başvuru yolları
tüketilmiş olduğu anlaşılmış olup, diğer ön inceleme konularında da
KAMU DENETÇILIĞI KURUMU 435