Page 566 - kamu-personel-rejimi-3
P. 566
T.C.
KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK)
ŞİKAYET NO : 2016/345
KARAR TARİHİ : 23/07/2016
RET KARARI
ŞİKAYETÇİ -
ŞİKAYETÇİ VEKİLİ -
ŞİKAYET EDİLEN İDARE : Türkiye Halk Sağlığı Kurumu
Başkanlığı
ŞİKAYETİN KONUSU :Acil sağlık hizmetleri nöbeti
ile adli tabiplik icap nöbetle-
ri için gerekli inceleme ve he-
saplamaların yapılarak nöbet
ücretlerinin ödenmesi talebi
hakkındadır.
ŞİKAYET BAŞVURU TARİHİ : 25.01.2016
I. USUL
A. Şikayet Başvuru Süreci
1 . Şikayet başvurusu, Kurumumuza şikayet başvurusu, 25/01/2016
tarihinde e-başvuru aracılığıyla yapılmış olup, 25/01/2016 tarihli ve
888 sayı ile kayıt altına alınmıştır. Şikayet başvurusunun karara bağ-
lanması için 28/3/2013 tarihli ve 28601 mükerrer sayılı Resmi Gaze-
tede yayımlanan Kamu Denetçiliği Kurumu Kanununun Uygulanma-
sına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmeliğin 41/1-a maddesi
ve İmza Yetkileri Yönergesinin 7 nci maddesinin birinci fıkrasının (e)
bendi uyarınca, şikayetin incelenmesine ve araştırmasına geçilmiştir.
B. Ön İnceleme Süreci
2. Yapılan ön inceleme neticesinde, şikâyet konusunun Kurumu-
muzun görev alanına girdiği, şikâyetçinin menfaat ihlali koşulunu ta-
şıdığı, idari başvuru yollarının tüketildiği, şikâyetin süresinde yapıl-
dığı ve diğer ön inceleme konularında da bir eksiklik bulunmadığı, bu
KAMU DENETÇILIĞI KURUMU 561