Page 820 - kamu-personel-rejimi-3
P. 820

T.C.
                    KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK)


             ŞİKAYET NO                           : 2016/1092
             KARAR TARİHİ                         : 26/08/2016
                                        RET KARARI
             ŞİKAYETÇİNİN ADI, SOYADI             : -
             ŞİKAYETÇİNİN  ADRESİ                 : -

             ŞİKAYET EDİLEN İDARE                 : Hava Kuvvetleri Komutanlığı
             ŞİKAYETİN  KONUSU                    :  Şikayet başvurucusunun;
                                                  2629 sayılı Uçuş, Paraşüt,-
                                                  Denizaltı, Dalgıç ve Kurbağa
                                                  Adam Hizmetleri Tazminat
                                                  Kanunu”nun 7  nci  maddesi
                                                  kapsamında tarafına uçuş taz-
                                                  minatı ödenmesi talebine iliş-
                                                  kindir.
             ŞİKAYET BAŞVURU TARİHİ               :

               I. USÛL

               A. Şikâyet Başvuru Süreci
               1. Şikayet başvurusu, Kurumumuza elektronik başvuru yoluyla ya-
            pılan ve 07/03/2016 tarih ve 2698 sayı ile kayıt altına alınan şikayet
            başvuru formu vasıtasıyla yapılmıştır. Şikayet başvurusunun karara
            bağlanması için 28/3/2013 tarihli ve 28601 mükerrer sayılı Resmi Ga-
            zetede yayımlanan Kamu Denetçiliği Kurumu Kanununun Uygulan-
            masına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmeliğin 41 inci mad-
            desinin birinci fıkrasının (a) bendi ve İmza Yetkileri Yönergesinin 7
            nci maddesinin birinci fıkrasının (e) bendi uyarınca, şikayetin incelen-
            mesine ve araştırılmasına geçilmiş olup 09/08/2016 tarihli Ret Kararı
            Önerisi ile Kamu Başdenetçisine sunulmuştur.

               B. Ön İnceleme Süreci
               2. Yapılan ön inceleme neticesinde, şikâyet konusunun Kurumu-
            muzun görev alanına girdiği, şikâyetçinin menfaat ihlali koşulunu



                                                               KAMU DENETÇILIĞI KURUMU  815
   815   816   817   818   819   820   821   822   823   824   825