Page 52 - kdk-2017-2021-stratejik-plan
P. 52
52 T.C. KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU
AMAÇ 1 Hukuka ve Hakkaniyete Uygunluk Denetimi Yoluyla
Adalete Hızlı Erişimi Sağlamak, Daha Fazla Değer
Üretmek ve Etkinliği Artırmak
H 1.1 Şikâyetlerin daha hızlı ve etkin bir şekilde alınmasını sağlamak
H 1.2 Şikâyetlerin etkin bir şekilde incelenmesi, sonuçlandırılması ve takibinin yapılması
için bilgi temelli bir sistem geliştirmek
1.1 Şikâyetlerin daha hızlı ve etkin bir şekilde alınmasını sağlamak
HEDEF
Stratejiler:
◊ e-devlet aracılığı ile şikâyet alabilmek ve bu yolu teşvik etmek
◊ Başvurulardaki oluşabilecek güvenlik açıklarını kapatmak
◊ Mahkum başvuruları ile ilgili kriterleri belirlemek ve başvuruların gizliliğini, güvenliğini
etkinleştirmek, izlenebilirliliğini sağlamak
◊ Şikâyet başvurularının mobil uygulamalarla alınmasını sağlayacak uygulamalar geliştirmek
◊ Gerek duyulan yerlerde yerel büro açmak
Performans Göstergeleri 2017 2018 2019 2020 2021
1 Devreye sokulan yeni başvuru yöntem sayısı 1 1
E-devlet aracılıyla yapılan başvuru sayısının tüm
2 %3 %5 %7 %10
başvuru sayısına oranı
3 Tespit edilen güvenlik açıklarının kapatma oranı %90 %90 %95 %100 %100
STRATEJİK PLAN 2017-2021 ANKARA, 2016