Page 73 - kdk-2017-2021-stratejik-plan
P. 73
T.C. KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU 73
Stratejiler: Sorumlu Birim İlgili Birim
◊ Şikâyet başvurularında Kurumun inceleme ve
araştırmalarının sonucunda yapacağı işlem ve kararların
yeniden belirlenmesini ve isimlendirilmesini sağlamak BD D/GS (BİB)
için çalışmalar yapmak
◊ Kurum işlemlerinde çocuklara özgü bir format oluşturmak BD D/GS (BİB)
◊ İdarenin “gizli” ibareyle gönderdiği ya da “gizli” olarak talep
edilen bilgi ve belgelerin, EBYS sisteminde veya başka GS (BİB) BD/GS (GEŞB-DHB)
bir veritabanında otomatik olarak gizli kaydedilmesini
sağlayacak şekilde sistemi geliştirmek
◊ Şikâyet başvuru sürecinde psikolog ve sosyal çalışmacı vb.
ünvanlı personelin desteğinin sağlanması için uygun bir GS
ortamı sağlamak
◊ Şikâyetçilerin Kurumu araması durumunda bilgilerin
kaybolmasını önlemek için şikâyetçinin onayıyla görüşme GS (BİB) GS (DHB)
kaydına imkân sağlayan bir sistem oluşturulmasına yönelik
çalışma yapmak
◊ Şikâyet başvurucularına yönelik memnuniyet
değerlendirme sistemini ve sürecini oluşturmak, yöntemini GS Tüm birimler
belirlemek, düzenli uygulamak ve raporlamak
AMAÇ 2
KDK’nın Kamu İdareleri Nezdinde Etkinliğini Artırmak
STRATEJİK HEDEF 2.1: Kurumun kararlarının etkinliğini artırmak
Stratejiler: Sorumlu Birim İlgili Birim
◊ Tavsiye kararlarının takip sürecini ve sistemini geliştirmek BD/GS(BİB)
◊ KDK’nın bilgi taleplerine ilişkin Kurumlarla etkin işbirliğinin
artırılmasına yönelik çalışmalar yapmak BD/D
◊ Kamu kurumlarından istenilen belgelerin yasal süresi
içerisinde gönderilmesi ve tüm idarelerde yazışmalar
için muhatap alınacak bir irtibat noktası belirlenmesi BD GS
konusunda Başbakanlıktan genelge yayınlanması için
girişimlerde bulunmak
◊ Kararların uygulanabilirliğini sağlamak amacıyla TBMM’nin
denetim desteğini almak için çalışmalar yapmak BD/D GS
ANKARA, 2016 STRATEJİK PLAN 2017-2021