Page 75 - kdk-2017-2021-stratejik-plan
P. 75

T.C. KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU  75



                             TANITIM VE FARKINDALIK GELİŞTİRME EKSENi


                   AMAÇ 3
                    Tüm Paydaşlar Tarafından Bilinirliği ve Ulaşılabilirliği Artırmak





                 STRATEJİK HEDEF 3.1: Bireylere yönelik tanıtım ve iletişim stratejisini geliştirmek


                 Stratejiler:                                        Sorumlu Birim        İlgili Birim
                    ◊  Kamu kurum ve kuruluşlarında, üniversitelerde, barolarda,
                      okullarda, belediyelerde vb. yerlerde vatandaşlara yönelik   BD/D  GS (BHİB-DHB)
                      tanıtım toplantıları yapmak
                    ◊  Vergi daireleri,  muhtarlıklar, belediyeler, okullar,
                      hastaneler, noterler gibi bireylerin gündelik hayatlarında   GS (BHİB-DHB)
                      sık sık başvurdukları yerlere KDK’yı tanıtıcı ve başvuruyu
                      teşvik edici tanıtım broşürleri göndermek
                    ◊  Bireylerin özgürlüklerinin kısıtlandığı mekânlarda (ceza
                      evleri vb.) tanıtıcı faaliyetler yapmak, başvuruyu teşvik edici   BD/D  GS (BHİB-DHB)
                      tanıtım broşürleri göndermek
                    ◊  Toplumun genelini ilgilendiren kararların anlatılması için   BD/D/ GS(BHİB)
                      gerekli iletişim mekanizmalarını kullanmak
                    ◊  İyi örnekleri hikâyeleştirerek halka anlatmak    GS (BHİB)                                             BD/D

                    ◊  Yerele özgü tanıtım materyalleri hazırlamak      GS (BHİB)                                             BD/D
                    ◊  Kurumun tanıtılması ile ilgili projeler (kamu spotu,  TV
                      programları, gezici tanıtım araçları vb.) hazırlamak ve uygulamak  BD  GS(BHİB)

                    ◊  Arama motorlarında KDK ile ilgili haberlerin üst sıralarda   GS(BHİB-BİB)
                      çıkması için gerekli girişimlerde bulunmak
                    ◊  Basın birimini güçlendirmek ve daha etkin çalışmasını   BD/GS
                      sağlamak

                 STRATEJİK HEDEF 3.2: Yabancılara ve dezavantajlı bireylere yönelik tanıtım ve iletişim stratejisi geliştirmek


                 Stratejiler:                                        Sorumlu Birim        İlgili Birim
                    ◊  Yabancı uyrukluların bulundukları ve tutuldukları   BD/D          GS (BHİB-DHB)
                      merkezlere tanıtım ziyaretlerinde bulunmak
                    ◊  Elçilikler, konsolosluklar ve uluslararası kuruluşlar ile   BD/D  GS (BHİB-AB)
                      işbirliğini geliştirmek
                    ◊  Yabancılara yönelik farklı dillerde broşür, afiş vb. tanıtım   GS (BHİB-AB)  D
                      materyalleri hazırlamak
                    ◊  Dezavantajlı gruplara haklarını ve KDK’yı anlatabilmek için
                      alana özgü tanıtıcı materyal hazırlamak ve yaygın bir şekilde   GS(BHİB-DHB)  D
                      dağıtılmasını sağlamak




                ANKARA, 2016                                                                STRATEJİK PLAN 2017-2021
   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80