Page 456 - temel-haklar
P. 456

T.C.
                    KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK)


             ŞİKAYET NO                           : 2016/178
             KARAR TARİHİ                         : 30/07/2016
                                      TAVSİYE KARARI
             ŞİKAYETÇİNİN ADI, SOYADI             : -
             ŞİKAYETÇİNİN  ADRESİ                 : -

             ŞİKAYET EDİLEN İDARE                 : Milli Emlak Genel Müdürlüğü
             ŞİKAYETİN  KONUSU                    : Şikayetçinin, hak sahibi oldu-
                                                  ğu taşınmazı, idare tarafından
                                                  kendisine yapılan tebligatın
                                                  usulsüz olması nedeniyle 2/B
                                                  kapsamında satın alamadığını
                                                  ileri sürerek tebligatın usulsüz
                                                  sayılarak yeniden tebligat yapıl-
                                                  ması ve mağduriyetinin gideril-
                                                  mesi talepleri hakkındadır.
             ŞİKAYET BAŞVURU TARİHİ               : 7.1.2016

               I. USÛL
               A. Şikayet Başvuru Süreci

               1) Şikayet başvurusu, Kurumumuza e-başvuru yolu ile gönderilen
            ve 07/01/2016  tarih ve 237 sayı  ile kayıt altına alınan, gerçek kişiler
            için şikayet başvuru formu vasıtasıyla yapılmıştır. Şikayet başvuru-
            sunun karara bağlanması için 28/03/2013 tarihli ve 28601 mükerrer
            sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Kamu Denetçiliği Kurumu Kanu-
            nunun Uygulanmasına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmeliğin
            41/1-a maddesi ve İmza Yetkileri Yönergesinin 7 nci maddesinin bi-
            rinci fıkrasının (e) bendi uyarınca, şikayetin incelenmesine ve araştır-
            masına geçilmiş, 15/07/2016 tarihli Tavsiye Kararı önerisiyle Kamu
            Başdenetçisi’ne sunulmuştur.
               B. Ön İnceleme Süreci

               2) Yapılan ön inceleme neticesinde, şikayet konusunun Kurumu-
            muzun görev alanına girdiği şikayetçinin menfaat ihlali koşulunu


                                                               KAMU DENETÇILIĞI KURUMU  451
   451   452   453   454   455   456   457   458   459   460   461