Page 760 - temel-haklar
P. 760
T.C.
KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK)
ŞİKAYET NO : 2015/5163
KARAR TARİHİ : 01/05/2016
RET KARARI
ŞİKAYETÇİNİN ADI, SOYADI : -
ŞİKAYETÇİNİN ADRESİ : -
ŞİKAYET EDİLEN İDARE : Amasya Kadastro Müdürlü-
ğü
ŞİKAYETİN KONUSU : Şikayet başvurucusu; Amas-
ya Kadastro Müdürlüğünce
gerçekleştirilen ölçümün ha-
talı olmasından kaynaklanan
mağduriyetinin giderilmesini
ve 2/B’ye ayrıldığını ileri sür-
düğü arazisinin kadastro hari-
tasına alınmasını talep etmek-
tedir.
ŞİKAYET BAŞVURU TARİHİ : 02/11/2015
I. USÛL
A. Şikâyet Başvuru Süreci
1) Şikayet başvurusu Kurumumuza posta yolu ile gönderilen,
02/11/2015 tarih ve 11531 sayı ile kayıt altına alınmıştır Şikâyet baş-
vurusunun karara bağlanması için 28/3/2013 tarihli ve 28601 müker-
rer sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Kamu Denetçiliği Kurumu Ka-
nununun Uygulanmasına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetme-
liğin 41 inci maddesinin birinci fıkrasının (a) bendi ve İmza Yetkileri
Yönergesinin 7 nci maddesinin birinci fıkrasının (e) bendi uyarınca,
şikayetin incelenmesine ve araştırmasına geçilmiş, 2015/5163 şikayet
numaralı “Ret Kararı” önerisiyle Kamu Başdenetçisi’ ne sunulmuş-
tur.
KAMU DENETÇILIĞI KURUMU 755