Page 832 - temel-haklar
P. 832

T.C.
                    KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK)


             ŞİKAYET NO                           : 2016/1533
             KARAR TARİHİ                         : 03/10/2016
                                        RET KARARI
             ŞİKAYETÇİNİN ADI, SOYADI             : -
             ŞİKAYETÇİNİN  ADRESİ                 : -

             ŞİKAYET EDİLEN İDARE                 : Tokat Valiliği Defterdarlık
                                                  Milli Emlak Müdürlüğü
             ŞİKAYETİN  KONUSU                    : Tokat Defterdarlığı Milli Em-
                                                  lak Müdürlüğüne ait Tokat
                                                  İl Gıda Tarım ve Hayvancılık
                                                  Müdürlüğüne tahsisli arazi
                                                  üzerindeki kullanımın fazla
                                                  ücretlendirilmesi hakkındadır.

             ŞİKAYET BAŞVURU TARİHİ               :  04/04/2016

               I. USÛL

               A. Şikayet Başvuru Süreci
               1)  Şikayet başvurusu,  Kurumumuza  04/04/2016  tarih 4188  ve
            4191  sayı ile  kayıt altına alınan, gerçek kişiler için şikayet  başvuru
            belgesi doldurularak yapılmıştır. Şikayet başvurusunun karara bağlan-
            ması için 28/03/2013 tarihli ve 28601 mükerrer sayılı Resmi Gaze-
            tede yayımlanan Kamu Denetçiliği Kurumu Kanununun Uygulanma-
            sına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmeliğin 41/1-a maddesi
            ve İmza Yetkileri Yönergesinin 7 nci maddesinin birinci fıkrasının (e)
            bendi  uyarınca, şikayetin incelenmesine ve araştırmasına geçilmiş,
            26/07/2016 tarihli Ret Kararı önerisiyle Kamu Başdenetçisi’ne sunul-
            muştur.

               B. Ön İnceleme Süreci
               2) Yapılan ön inceleme neticesinde, şikâyet konusunun Kurumu-
            muzun görev alanına girdiği, şikâyetçinin menfaat ihlali koşulunu taşı-
            dığı, idari başvuru yollarının tüketildiği, şikâyetin süresinde yapıldığı




                                                               KAMU DENETÇILIĞI KURUMU  827
   827   828   829   830   831   832   833   834   835   836   837