Page 832 - temel-haklar
P. 832
T.C.
KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK)
ŞİKAYET NO : 2016/1533
KARAR TARİHİ : 03/10/2016
RET KARARI
ŞİKAYETÇİNİN ADI, SOYADI : -
ŞİKAYETÇİNİN ADRESİ : -
ŞİKAYET EDİLEN İDARE : Tokat Valiliği Defterdarlık
Milli Emlak Müdürlüğü
ŞİKAYETİN KONUSU : Tokat Defterdarlığı Milli Em-
lak Müdürlüğüne ait Tokat
İl Gıda Tarım ve Hayvancılık
Müdürlüğüne tahsisli arazi
üzerindeki kullanımın fazla
ücretlendirilmesi hakkındadır.
ŞİKAYET BAŞVURU TARİHİ : 04/04/2016
I. USÛL
A. Şikayet Başvuru Süreci
1) Şikayet başvurusu, Kurumumuza 04/04/2016 tarih 4188 ve
4191 sayı ile kayıt altına alınan, gerçek kişiler için şikayet başvuru
belgesi doldurularak yapılmıştır. Şikayet başvurusunun karara bağlan-
ması için 28/03/2013 tarihli ve 28601 mükerrer sayılı Resmi Gaze-
tede yayımlanan Kamu Denetçiliği Kurumu Kanununun Uygulanma-
sına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmeliğin 41/1-a maddesi
ve İmza Yetkileri Yönergesinin 7 nci maddesinin birinci fıkrasının (e)
bendi uyarınca, şikayetin incelenmesine ve araştırmasına geçilmiş,
26/07/2016 tarihli Ret Kararı önerisiyle Kamu Başdenetçisi’ne sunul-
muştur.
B. Ön İnceleme Süreci
2) Yapılan ön inceleme neticesinde, şikâyet konusunun Kurumu-
muzun görev alanına girdiği, şikâyetçinin menfaat ihlali koşulunu taşı-
dığı, idari başvuru yollarının tüketildiği, şikâyetin süresinde yapıldığı
KAMU DENETÇILIĞI KURUMU 827