Page 95 - 2017-yılı-yıllık-faaliyet-raporu
P. 95
TÜRKİYE BÜYÜK MİLLET MECLİSİ KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU
A.4 Tüm Paydaşlar Tarafından Bilinirliği ve Ulaşılabilirliği
Amaç
Artırmak
H.4.3 Kurumun bilgi teknolojileri altyapısını güçlendirmek
Hedef ve Kurumun mevcut bilgi sistemlerinin ilgili diğer bilişim
sistemlerine entegrasyonunu sağlamak
Kurumun bilgi teknolojileri altyapısını güçlendirmek ve
Performans Hedefi Kurumun mevcut bilgi sistemlerinin ilgili diğer bilişim
sistemlerine entegrasyonunu sağlanacaktır.
Hedefin Hedefin
2017
Performans Göstergeleri 2017 Hedef Gerçekleşme Ulaşılma
Gerçekleşme
Oranı % Durumu
1 IPV6 ile verilen hizmet sayısı 2 - - Makul
EBYS ‘de yapılan güncelleme
2 8 8 %100 Başarılı
sayısı
İntranetteki hizmete açılan
3 5 5 %100 Başarılı
yazılım sayısı
Kurum kullanıcılarındaki
4 %6 - - Makul
memnuniyetindeki artış oranı
Hedef gerçekleştirilmiş olup, bu kapsamda; ISO 27001 çalışmaları sürdürülmekte, EBYS ve
E-Başvuru sistemi gelen talep ve ihtiyaçlara göre sürekli geliştirilmekte ve güncellenmektedir.
Kurum içi ihtiyaç olan birçok uygulama geliştirilmiş, Kurum intranet (portal) sitesi yeniden
hazırlanmış ve portala ilave uygulamalar geliştirilmiş olup mevcut haliyle personel giriş-çıkış
kayıtları, saatlik izin işlemleri, personel işlemleri, mazeret işlemleri, duyurular, etkinlikler, özlük
bilgileri, yıllık izin takibi, Kurum içi arıza/bakım taleplerinin takibi, kütüphane kitap dergi
sorgulama, altın-döviz fiyatları, haftalık yemek listesi, Kurum web sayfaları ziyaretçi verileri,
Değerlendirme Kuruma gelen/çözümlenen başvuru sayıları, telefon rehberi, personel albümü vb bilgiler portal
üzerinden takip edilebilir hale getirilmiştir. Ayrıca 2017 yılında Kurum web sayfası iki kez, Çocuk
web sayfası da bir kez güncellenmiş, EBYS istatistik işlemleri geliştirilerek daha detaylı istatistik
sonuçları alınabilmesi için güncelleme faaliyetleri yapılmıştır. Ancak hedefe ilişkin IPV6 modülüne
Kurum altyapısı yeterli olup ihtiyaç duyulmadığından halihazırda kullanılmamaktadır. Diğer
taraftan hedef için belirlenen “Kurum kullanıcılarındaki memnuniyetindeki artış oranı”
performans göstergesi ile ilgili olarak; Kurum kullanıcılarına ilişkin tüm talepler karşılanmakta
ve yeni oluşturulan/hizmete açılan uygulama/yazılım için kurum kullanıcılarının görüşleri
alınmaktadır. Ancak memnuniyet araştırması ayrıca yapılmamış olup, sistemde 2018 yılında da
iyileştirmeler yapıldıktan sonra memnuniyet anketi yapılması planlanmaktadır.
2017 YILI FAALİYET RAPORU 95