Page 91 - 2017-yılı-yıllık-faaliyet-raporu
P. 91
TÜRKİYE BÜYÜK MİLLET MECLİSİ KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU
Amaç A.3 Tüm Paydaşlar Tarafından Bilinirliği ve Ulaşılabilirliği Artırmak
H.3.5 Medya kuruluşlarına ve sosyal medyaya yönelik tanıtım ve
Hedef
iletişim stratejisini geliştirmek
Medya kuruluşlarına ve sosyal medyaya yönelik tanıtım ve iletişim
Performans Hedefi
stratejisi geliştirilecektir.
2017 2017 Hedefin Hedefin
Performans Göstergeleri Gerçekleşme Ulaşılma
Hedef Gerçekleşme Oranı % Durumu
Gerçekleştirilen tanıtım faaliyeti
1 2 87 %4350 Başarılı
sayısı
KDK ile ilgili yazılı basında
2 1250 2630 %210 Başarılı
yapılan haber sayısı
KDK ile ilgili görsel basında
3 200 26190 %13095 Başarılı
yapılan haber sayısı
KDK sosyal medya
4 20000 28488 %142 Başarılı
hesaplarındaki takip eden sayısı
Hedef gerçekleştirilmiş olup, medya kuruluşlarına ve sosyal medyaya yönelik tanıtım ve iletişim
stratejisinin geliştirilmesi kapsamında; 11 Ocak 2017 tarihinde; gazete, televizyon ve haber
ajanslarının Ankara temsilcilerinden oluşan 22 basın mensubuyla, 16 Şubat 2017 tarihinde;
gazete, televizyon ve haber portallarının genel yayın yönetmenlerinden oluşan 33 basın
mensubuyla, 11 Nisan 2017 tarihinde; İstanbul’da gazete ve TV’lerin eğitim sorumluları ile, 2017
Değerlendirme yılı 20 Kasım-13 Aralık 2017 tarihleri arasında olmak üzere Gazete ve TV’nin Ankara Temsilcileri
ile 4 grup halinde akşam yemeği ve sabah kahvaltısında ve “Ombudsman Halkla Buluşuyor”
Programı Yapılan 8 ilde yerel basın ile bir araya gelinmiş, 32 ulusal /yerel TV ve radyo kanalında
canlı yayın konuğu olunmuş, 35 kez gazete, TV ve ajanslara özel röportajlar verilmiş ve 5
dergiyle özel röportaj gerçekleştirilmiş olup, toplamda 87 tanıtım faaliyeti yapılmış, bu sayede
2017 yılında yazılı ve görsel medyada 28 binin üzerinde haber yer almıştır. Ayrıca 2017 Yıllık
Raporda Basın ve Medya ile ilişkiler adlı ayrı bir bölüme yer verilmiştir. Hedefe ilişkin performans
göstergelerinin çok üzerinde bir başarı yakalanmıştır.
2017 YILI FAALİYET RAPORU 91