Page 33 - KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU
P. 33
Tablo 8:Stratejik Plan Amaç ve Hedefler Tablosu
ŞİKÂYET İNCELEME VE ARAŞTIRMA EKSENİ
AMAÇ 1: Hukuka ve Hakkaniyete Uygunluk Denetimi Yoluyla Adalete Hızlı Erişimi Sağlamak,
Daha Fazla Değer Üretmek ve Etkinliği Artırmak
STRATEJİK HEDEF 1.1: Şikâyetlerin daha hızlı ve etkin bir şekilde alınmasını sağlamak
STRATEJİK HEDEF 1.2: Şikâyetlerin etkin bir şekilde incelenmesi, sonuçlandırılması ve
takibinin yapılması için bilgi temelli bir sistem geliştirmek
AMAÇ 2:KDK’nın Kamu İdareleri Nezdinde Etkinliğini Artırmak
STRATEJİK HEDEF 2.1: Kurumun kararlarının etkinliğini artırmak
STRATEJİK HEDEF 2.2: Yıllık ve özel raporların daha etkili bir hale getirmek için iyileştirme ve
geliştirmeler yapmak
STRATEJİK HEDEF 2.3: KDK’nın etkinliğini artıracak yasal altyapıya ilişkin öneriler geliştirmek
ve girişimlerde bulunmak
TANITIM VE FARKINDALIK GELİŞTİRME EKSENi
AMAÇ 3:Tüm Paydaşlar Tarafından Bilinirliği ve Ulaşılabilirliği Artırmak
STRATEJİK HEDEF 3.1: Bireylere yönelik tanıtım ve iletişim stratejisini geliştirmek
STRATEJİK HEDEF 3.2: Yabancılar ile dezavantajlı gruplara yönelik tanıtım ve iletişim
stratejisi geliştirmek
STRATEJİK HEDEF 3.3: Kamu kurumlarına yönelik tanıtım ve iletişim stratejisini geliştirmek
STRATEJİK HEDEF 3.4: STK’lara yönelik tanıtım ve iletişim stratejisini geliştirmek
STRATEJİK HEDEF 3.5: Medya kuruluşlarına ve sosyal medyaya yönelik tanıtım ve iletişim
stratejisini geliştirmek
STRATEJİK HEDEF 3.6: Dış paydaşlar nezdinde KDK’nın algısını güçlendirici mekanizmalar
oluşturmak ve geliştirmek
KURUMSAL KAPASİTE VE TEMEL YETKİNLİK GELİŞTİRMEEKSENİ
AMAÇ 4.Kurumsal Yapılanmanın Güçlendirilmesini Sağlamak
STRATEJİK HEDEF 4.1.1: Etkin bir insan kaynakları sistemini oluşturmak ve sürekliliğini
sağlamak
STRATEJİK HEDEF 4.1.2: Kurumsal kimliğin ve kültürün geliştirilmesini sağlamak
STRATEJİK HEDEF 4.1.3: Kurumun bilgi teknolojileri altyapısını güçlendirmek ve Kurumun
mevcut bilgi sistemlerinin ilgili diğer bilişim sistemlerine entegrasyonunu sağlamak
32