Page 30 - KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU
P. 30
işlemlerinin yanı sıra personel istatistik bilgilerini üreterek Kurumumuz insan kaynaklarının yönetimi
konusunda yönetime doğru, güvenilir ve güncel bilgi sunmakta, kadrolara ilişkin iptal-ihdas
işlemlerini gerçekleştirmekte ve Eğitim Bürosu ile eğitim planlarının koordinasyonunu
sağlamaktadır.
5.2.1.2 Destek Hizmetleri Bürosu
Destek Hizmetleri Bürosu, giden evrak ve arşiv işlemlerinin mevzuata uygun bir şekilde yürütülmesi,
satın alma, bakım-onarım, temizlik, yemek, ısınma, aydınlatma, haberleşme, ulaşım, güvenlik
hizmetlerinin sağlanması, sivil savunma ve seferberlik hizmetlerinin planlanması, toplantı ve
organizasyonlarla ilgili işlerin yerine getirilmesi, teknik donanımının düzenli ve sürekli çalışmasının
sağlanması ve Kurumumuz mülkiyetinde veya kullanımında bulunan taşınır ve taşınmazlara ilişkin
kayıtların tutulması görevlerini yerine getirmektedir.
5.2.1.3 Genel Evrak ve Şikâyet Başvuru Bürosu
Genel Evrak ve Şikâyet Başvuru Bürosu, Kuruma yapılan şikâyet başvurusu kaydının yapılarak,
numara ve dosyalamasının gerçekleştirilmekte ve şikâyet başvurusunun İlk İnceleme, Dağıtım ve
Büro Koordinatörlüğüne verilmesi işlemlerini yerine getirilerek, aynı zamanda Kurumumuzun genel
evrak hizmetlerini de yürütmektedir.
5.2.1.4 Eğitim Bürosu
Eğitim Bürosu, Kurumumuzda görevli personele ilişkin planlanan eğitim faaliyetleri ile Kamu
Denetçiliği Uzman Yardımcılarının yardımcılık süreleri boyunca yetiştirilmesi, eğitim, staj ve refakat
sürecinin takibi, tez konularının ve danışmanlarının tespiti, yetki sınavı ile yeterlilik sınavı konu
başlıklarının tespiti ve bu sınavlara ilişkin usul ve esasların düzenlenmesi ile birlikte izin işlemlerinin
planlanmasına ilişkin hususların yürütülmesini ve koordinasyonunu sağlamaktadır.
5.2.1.5 Ulaştırma Hizmetleri Bürosu
Ulaştırma Hizmetleri Bürosu, Kurumun makam ve hizmet araçalrının hazır halde bulundurulması,
periyodik muayene, bakım akaryakıt vb. durumlarının takibinin yapılması ile ilgili mevzuata uygun
hizmet etmesinin sağlanması, araçların bakım ve onarım puantaj formunun tutulması ve arşivlenmesi,
Kurum dışında yapılacak toplantı organizasyon vb. durumlarda araçların temini için gerekli planlama
ve organizasyonun yapılması, görevli şoförler ile araçların sevk ve idaresini sağlanması, Kurum
tarafından kiralanan her türlü araç ve servis araçlarının sözleşme ve şartname hükümlerine uygun
olarak çalışmalarının sağlanması, organize edilmesi ve denetlenmesi, araçların kurumsal sicil ile
trafik tescil kayıtlarınının tuttulması, takip edilmesi, zorunlu trafik sigortalarının yapılması vb
hizmetleri gerçekleştirmektedir.
5.2.2 Strateji Geliştirme Birimi
5.2.2.1 Stratejik Yönetim Bürosu
Stratejik Yönetim Bürosu, Kurumun stratejik planlama çalışmalarını yürüterek Stratejik Plan ile
İdare Faaliyet Raporu’nun hazırlanması, performans analizlerinin yapılması, kalite ölçütlerinin
geliştirilmesi, kamu hizmet envanteri ve hizmet standartlarının hazırlanması, standart dosya plan
kodları ile idari birim kimlik kodlarının belirlenmesi ve kullanılmasının sağlanması hizmetlerini
gerçekleştirmektedir.
28