Page 30 - KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU
P. 30

işlemlerinin yanı sıra personel istatistik bilgilerini üreterek Kurumumuz insan kaynaklarının yönetimi
              konusunda  yönetime  doğru,  güvenilir  ve  güncel  bilgi  sunmakta,  kadrolara  ilişkin  iptal-ihdas
              işlemlerini  gerçekleştirmekte  ve  Eğitim  Bürosu  ile  eğitim  planlarının  koordinasyonunu
              sağlamaktadır.

                 5.2.1.2  Destek Hizmetleri Bürosu
              Destek Hizmetleri Bürosu, giden evrak ve arşiv işlemlerinin mevzuata uygun bir şekilde yürütülmesi,
              satın  alma,  bakım-onarım,  temizlik,  yemek,  ısınma,  aydınlatma,  haberleşme,  ulaşım,  güvenlik
              hizmetlerinin  sağlanması,  sivil  savunma  ve  seferberlik  hizmetlerinin  planlanması,  toplantı  ve
              organizasyonlarla ilgili işlerin yerine getirilmesi, teknik donanımının düzenli ve sürekli çalışmasının
              sağlanması ve Kurumumuz mülkiyetinde veya kullanımında bulunan taşınır ve taşınmazlara ilişkin
              kayıtların tutulması görevlerini yerine getirmektedir.

                 5.2.1.3  Genel Evrak ve Şikâyet Başvuru Bürosu
                  Genel Evrak ve Şikâyet Başvuru Bürosu, Kuruma yapılan şikâyet başvurusu kaydının yapılarak,
              numara ve dosyalamasının gerçekleştirilmekte ve şikâyet başvurusunun İlk İnceleme, Dağıtım ve
              Büro Koordinatörlüğüne verilmesi işlemlerini yerine getirilerek, aynı zamanda Kurumumuzun genel
              evrak hizmetlerini de yürütmektedir.


                 5.2.1.4  Eğitim Bürosu

                  Eğitim Bürosu, Kurumumuzda görevli personele ilişkin planlanan eğitim faaliyetleri ile Kamu
              Denetçiliği Uzman Yardımcılarının yardımcılık süreleri boyunca yetiştirilmesi, eğitim, staj ve refakat
              sürecinin takibi, tez konularının ve danışmanlarının tespiti, yetki sınavı ile  yeterlilik sınavı konu
              başlıklarının tespiti ve bu sınavlara ilişkin usul ve esasların düzenlenmesi ile birlikte izin işlemlerinin
              planlanmasına ilişkin hususların yürütülmesini ve koordinasyonunu sağlamaktadır.


                 5.2.1.5  Ulaştırma Hizmetleri Bürosu

                Ulaştırma Hizmetleri Bürosu, Kurumun makam ve hizmet araçalrının hazır halde bulundurulması,
              periyodik muayene, bakım akaryakıt vb. durumlarının takibinin yapılması ile ilgili mevzuata uygun
              hizmet etmesinin sağlanması, araçların bakım ve onarım puantaj formunun tutulması ve arşivlenmesi,
              Kurum dışında yapılacak toplantı organizasyon vb. durumlarda araçların temini için gerekli planlama
              ve organizasyonun yapılması,  görevli şoförler ile araçların sevk ve idaresini sağlanması,  Kurum
              tarafından kiralanan her türlü araç ve servis araçlarının sözleşme ve şartname hükümlerine uygun
              olarak  çalışmalarının  sağlanması,  organize  edilmesi  ve  denetlenmesi,  araçların  kurumsal  sicil  ile
              trafik  tescil  kayıtlarınının  tuttulması,  takip  edilmesi,  zorunlu  trafik  sigortalarının  yapılması  vb
              hizmetleri gerçekleştirmektedir.

                 5.2.2  Strateji Geliştirme Birimi

                 5.2.2.1  Stratejik Yönetim Bürosu

                  Stratejik Yönetim Bürosu, Kurumun stratejik planlama çalışmalarını yürüterek Stratejik Plan ile
              İdare  Faaliyet  Raporu’nun  hazırlanması,  performans  analizlerinin  yapılması,  kalite  ölçütlerinin
              geliştirilmesi,  kamu  hizmet envanteri  ve hizmet standartlarının  hazırlanması,  standart dosya plan
              kodları  ile  idari  birim  kimlik  kodlarının  belirlenmesi  ve  kullanılmasının  sağlanması  hizmetlerini
              gerçekleştirmektedir.






                                                                                                            28
   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35