Page 32 - KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU
P. 32

5.2.4  Kurumsal İletişim Birimi

                 5.2.4.1  İletişim ve Sivil Toplum Bürosu
              İletişim ve Sivil Toplum Bürosu, kurumsal iletişim planlarını ve programlarının hazırlanması, ilgili
              kamu kurum ve kuruluşlarla, sivil toplum örgütleriyle iletişimin sağlanması ve ortak organizasyonun
              yapılması,  bilgi  edinme  başvuruları  ile  diğer  kurum  ve  kuruluşların  iletişim  merkezlerince  gelen
              başvurularının hızlı ve doğru bir şekilde cevaplandırılmasının sağlanması, Kurumun algı düzeyi ile
              ilgili  analiz  ve  araştırmaların  yapılması,  Kurumun  kamuoyundaki  farkındalığını  ve  algı  düzeyini
              artırıcı tanıtım faaliyetlerinde/çalışmalarında bulunulması ile Kurum web sayfalarının içeriklerinin
              yönetilmesini sağlamaktadır.

                  5.2.4.2 Yayın ve Organizasyon  Bürosu
              Yayın  ve  Organizasyon  Bürosu,  Kurumun  yazılı  ve  görsel  yayınlarının  hazırlanması  ve
              yayımlanması, kamuoyuna yönelik olarak Kurumu ve hizmetlerini tanıtıcı, bilgilendirici süreli yayın,
              broşür,  yazı,  fotoğraf,  slayt,  film,  video  çekimi,  kitapçık  gibi  dokümanların  hazırlanmasını
              incelenmesini,  basılmasını,  yayımlanmasını,  dağıtılmasını  ve  arşivlenmesinin  sağlanması,  Kurum
              tarafından satın alınacak yayınların incelenmesi, eserlerin seçilmesi, değerlendirilmesi, basılması ve
              satın  alınmasına  dair  esaslar  ile  bu  kapsamda  kurulacak  kurulların  çalışma  esasları,  görevleri  ve
              yetkilerinin belirlenmesi, Kurumun yayın ilkelerinin ve yazım kurallarının tespit edilmesi, hakemli
              dergi çıkartılması ile bu konudaki işlerin takibi ile ulusal ve uluslararası proje kapsamında bastırılacak
              yayınlar  ile  ilgili  tüm  iş  ve  işlemlerin  gerçekleştirilmesi  ile  Kurumun  kütüphanecilik  faaliyetleri
              yürütülmektedir.


                 5.2.5  Bilgi İşlem Birimi
              Bilgi İşlem Birimi, Kurumun bilgi işlem alt yapısının oluşturulması, çalıştırılmasının sağlanması,
              teknik desteğin  verilmesi,  bilgi  güvenliği  konusunda politika ve ilkelerin belirlenmesi  ve  gerekli
              teknik tedbirlerin alınması, bilgi ve belge yönetim sistemlerine hizmetlerde iş birliğinin sağlanması,
              sistemin geliştirilmesi, Kurum için gerekli veri tabanlarını oluşturulması, istatistiki kayıt ve kalite
              kontrol  işlemlerinin  yürütülmesi  ile  Kurum  web  sayfalarına  ve  sosyal  medya  hesaplarına  teknik
              desteğin  sağlanması  ile yönetim  bilgi  sistemlerine  ilişkin  diğer  işlemlerin  yürütülmesi  hizmetleri
              sunmaktadır.

                 5.2.6  Yurtiçi Bürolar (İstanbul Bürosu)
                 İyi yönetim ilkeleri ve vatandaş odaklı yaklaşımın bir gereği olarak 30/04/2015 tarihi itibariyle
              Maslak  Kasırları  Mabeyn-i  Hümayun  Kasrında  açılan  ve  23/09/2016  tarihinde  Şişli  ilçesi,
              Halaskargazi mahallesi, Matbaacı Osmanbey Sokağına taşınan İstanbul Büromuz, Kurumumuzun
              İstanbul’daki  irtibat  noktası  olup,  doğrudan  (elden,  posta  veya  faksla)  Büroya  gelen  şikâyet
              başvurularının merkeze (Genel Evrak ve Şikâyet Başvuru Bürosuna) iletilmesi ile Kurumun tanıtım
              ve  farkındalığı  noktasında  vatandaşa  dönük  tanıtım  temsilciği  fonksiyonu  görevlerini  yerine
              getirmektedir













                                                                                                            30
   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37