Page 98 - KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU
P. 98
video konferans ve sosyal medya canlı yayınlarında ve uluslararası alanda hak arama kültürünün
yaygınlaştırılması kapsamında yüz yüze veya çevrim içi gerçekleştirilen yaklaşık 12.587 adet
görüşme görüşmeler dâhil olmak üzere dâhil olmak üzere toplam 125.028 kişinin bilgi talebi
karşılanmıştır.
Tablo 39: 2021 Yılında Bilgilendirme İstatistikleri
Konu Başlığı Sayı
Doğrudan yüz yüze görüşmeler ile "Ombudsmanlık Halkla
Buluşuyor" bölgesel toplantıları kapsamında, il çalışma ziyaretleri
kapsamında, ilköğretim ve liselerle buluşmalarda, üniversite
konferanslarında, gerçekleştirilen video konferans ve sosyal medya 12.587
canlı yayınlarında ve uluslararası alanda hak arama kültürünün
yaygınlaştırılması kapsamında yapılan yüz yüze ve çevrim içi görüşmeler
E-posta Yoluyla Gelen Bilgi Talepleri 80.017
Telefonla Görüşme 32.424
TOPLAM 125.028
Ayrıca, Kurumumuzun şikâyet başvularına yönelik gerçekleştirdiği bilgilendirme faaliyetlerine
ilişkin yıl bazlı dağılımı aşağıda yer almaktadır:
Tablo 40: Yıllar İtibariyle Bilgilendirme İstatistikleri
Şikâyet Başvurularına İlişkin 2016 2017 2018 2019 2020 2021
Yıllar İtibariyle Yapılan
Bilgilendirme Faaliyetleri
Sayısı 3.551 20.405 97.538 107.892 184.758 125.028
96