Page 148 - calisma-ve-sosyal-guvenlik-1
P. 148
T.C.
KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK)
ŞİKÂYETNO : 04.2013.461
KARARNO : 2013/43
ŞİKÂYETÇİNİN ADI SOYADI,
ADRESİ :-
ŞİKÂYET EDİLEN İDARE VE : Sosyal Güvenlik Kurumu Baş-
ADRESİ kanlığı Antalya Sosyal Güven-
lik İl Müdürlüğü Üçgen M. So-
kullu C. No.3 Antalya
ŞİKÂYETİN KONUSU : 12. Basamaktan prim öde-
mesi yapan şikâyetçinin tescil
basamağının 13’e çıkartılması
nedeniyle basamak farkından
doğan ve şikâyetçiden tahsil
edilen prim alacağı gecikme
zammının iade edilmesine iliş-
kindir.
ŞİKÂYET BAŞVURU TARİHİ : 15/04/2013
KARAR TARİHİ : 09/10/2013
USÛL
I. ŞİKÂYET BAŞVURU SÜRECİ
1. Şikâyet başvurusu, elektronik başvuru yolu ile 15/04/2013 tari-
hinde Kurumumuza ulaşmıştır. Şikâyet başvurusunun karara bağlan-
ması için 28/3/2013 tarihli ve 28601 mükerrer sayılı Resmi Gazetede
yayımlanan Kamu Denetçiliği Kurumu Kanununun Uygulanmasına
İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmeliğin 46 ncı maddesinin bi-
rinci fıkrası ve İmza Yetkileri Yönergesinin 7 nci maddesinin birinci
fıkrasının (e) bendi uyarınca, şikâyet ile ilgili inceleme ve araştırma
tamamlanmış ve ilgili inceleme ve araştırma tamamlanmış ve ilgili
idare için hazırlanan önerilerin Kamu Başdenetçisine sunulmasına
karar verilmiştir.
KAMU DENETÇILIĞI KURUMU 147