Page 488 - ekonomi-maliye-ve-vergi-2
P. 488
T.C.
KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK)
ŞİKAYET NO : 2016/580
KARAR TARİHİ : 03/08/2016
RET KARARI
ŞİKAYETÇİNİN ADI, SOYADI : -
ŞİKAYETÇİNİN ADRESİ : -
ŞİKAYET EDİLEN İDARE : Gümrük ve Ticaret Bakanlığı
ŞİKAYETİN KONUSU : Tüketici Hakem Heyeti Yö-
netmeliği”nin “Tüketici Ör-
gütleri Temsilcisinin Tespiti “
başlıklı 10 uncu maddesinin 2,
3 ve 4 üncü fıkralarının yönet-
melikten çıkarılması ve uygu-
lamanın düzeltilmesi talebin-
den ibarettir.
ŞİKAYET BAŞVURU TARİHİ : 4.2.2016
I. USÛL
A. Şikayet Başvuru Süreci
1) Şikayet başvurusu, Kurumumuza 04/02/2016 tarih ve ... sayı ile
kayıt altına alınan, tüzel kişiler için şikayet başvuru formu vasıtasıyla
yapılmıştır. Şikayet başvurusunun karara bağlanması için 28/03/2013
tarihli ve 28601 mükerrer sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Kamu
Denetçiliği Kurumu Kanununun Uygulanmasına İlişkin Usul ve Esas-
lar Hakkında Yönetmeliğin 41/1-a maddesi ve İmza Yetkileri Yönerge-
sinin 7 nci maddesinin birinci fıkrasının (e) bendi uyarınca, şikayetin
incelenmesine ve araştırmasına geçilmiş, 28/07/2016 tarihli Ret Ka-
rarı önerisiyle Kamu Başdenetçisi’ne sunulmuştur.
B. Ön İnceleme Süreci
2) Yapılan ön incelemede, şikâyetçinin aynı şikâyet konu-
su ile ilgili daha önce iki kez Kurumumuza başvuruda bulunduğu;
KAMU DENETÇILIĞI KURUMU 481