Page 398 - kamu-personel-rejimi-1
P. 398

T.C.
                    KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK)


             ŞİKAYET NO                           : 2015/4114
             KARAR TARİHİ                         : 11/01/2016
                                     TAVSİYE  KARARI
             ŞİKAYETÇİ                            : -
             ŞİKAYETÇİ VEKİLİ                     : -
             ŞİKAYET EDİLEN İDARE                 : 1) İçişleri Bakanlığı

                                                  2)İstanbul Valiliği (Re’sen)
             ŞİKAYETİN  KONUSU                    : İçişleri  Bakanlığınca açılan
                                                  Görevde Yükselme ve Unvan
                                                  Değişikliği Sınavına yapılan
                                                  başvurunun, hizmet süresinin
                                                  yeterli olmaması nedeniyle
                                                  reddedilmesi hakkındadır.
             ŞİKAYET BAŞVURU TARİHİ               : 31.7.2015


               I. USÛL

               A. Şikâyet Başvuru Süreci
               1) Şikâyet başvurusu, 31/07/2015 tarih ve 8866 sayı ile kayıt altına
            alınan şikâyet başvuru belgesi ile yapılmıştır. Şikayet başvurusunun
            karara bağlanması için 28/03/2013 tarihli ve 28601 mükerrer sayılı
            Resmi Gazetede yayımlanan Kamu Denetçiliği Kurumu Kanununun
            Uygulanmasına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkındaki Yönetmeliğin 41/1-
            a maddesi ve İmza Yetkileri Yönergesinin 7 nci maddesinin birinci fık-
            rasının (e) bendi uyarınca, şikayetin incelenmesine ve araştırmasına
            geçilmiş, 2015/4114 şikayet numaralı “Tavsiye Kararı Önerisiyle”
            Kamu Başdenetçisi’ne sunulmuştur.
               B. Ön İnceleme Süreci
               2) Yapılan ön inceleme neticesinde, şikâyet konusunun Kamu De-
            netçiliği Kurumunun görev alanına girdiği, şikâyetçinin menfaat ihlali
            koşulunu taşıdığı, idari başvuru yollarını tükettiği, şikâyetin süresinde




                                                               KAMU DENETÇILIĞI KURUMU  393
   393   394   395   396   397   398   399   400   401   402   403