Page 250 - kamu-personel-rejimi-2
P. 250

T.C.
                    KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK)


             ŞİKAYET NO                           : 2015/4926
             KARAR TARİHİ                         : 30/03/2016
                          KISMEN TAVSİYE KISMEN RET KARARI
             ŞİKAYETÇİ
             ŞİKAYETÇİ VEKİLİ
             ŞİKAYET EDİLEN İDARE                 : Batman Üniversitesi Rektör-
                                                  lüğü
             ŞİKAYETİN  KONUSU                    :Şikâyet başvurucusu idare ta-
                                                  rafından hakkında tesis edilen
                                                  disiplin cezasına konu suçla-
                                                  maların hukuka aykırı olduğu-
                                                  nu iddia ederek mağduriyeti-
                                                  nin giderilmesini talep etmek-
                                                  tedir.
             ŞİKAYET BAŞVURU TARİHİ               : 7.10.2015

               I. USÛL
               A. Şikâyet Başvuru Süreci

               1) Şikâyet başvurusu, Kurumumuza e-başvuruyla iletilerek
            07/10/2015 tarih ve 20066 sayı ile kayıt altına alınmıştır. Şikâyet baş-
            vurusunun karara bağlanması için 28/03/2013 tarihli ve 28601 mü-
            kerrer sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Kamu Denetçiliği Kurumu
            Kanununun Uygulanmasına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönet-
            meliğin 41 inci maddesinin birinci fıkrasının (a) bendi ve İmza Yetkile-
            ri Yönergesinin 7 nci maddesinin birinci fıkrasının (e) bendi uyarınca,
            şikayetin incelenmesine ve araştırmasına geçilmiş, 2015/4946 şikayet
            numaralı “Tavsiye Kararı” önerisiyle Kamu Başdenetçisi’ ne sunul-
            muştur.
               B. Ön İnceleme Süreci

               2) Yapılan ön inceleme neticesinde, şikâyet konusunun Kamu De-
            netçiliği Kurumunun görev alanına girdiği, şikâyetçinin menfaat ihlali
            koşulunu taşıdığı, idari başvuru yollarını tükettiği, şikâyetin süresinde




                                                               KAMU DENETÇILIĞI KURUMU  245
   245   246   247   248   249   250   251   252   253   254   255