Page 79 - KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU
P. 79

2.  PERFORMANS SONUÇLARI TABLOSU

              2017-2021 dönemi Stratejik Planımız kapsamında Başdenetçiliğin sorumlu olduğu performans
              göstergelerine ilişkin veri ve sonuçları içerir tablo aşağıda sunulmaktadır.

         Amaç                                       A.1 Hukuka ve Hakkaniyete Uygunluk Denetimi Yoluyla
                                                    Adalete Hızlı Erişimi Sağlamak, Daha Fazla Değer
                                                    Üretmek ve Etkinliği Artırmak
         Hedef
                                                    H. 1.1 Şikâyetlerin daha hızlı ve etkin bir şekilde alınmasını
                                                    sağlamak

         Performans Hedefi                          Şikâyetlerin daha hızlı ve etkin bir şekilde alınması
                                                    sağlanacaktır




         Performans Göstergeleri                                                       Hedefin       Hedefin
                                                        2018            2018        Gerçekleşme      Ulaşılma
                                                        Hedef       Gerçekleşme        Oranı%        Durumu


         1   Devreye Sokulan yeni başvuru                 1               2             %200         Başarılı
             yöntem sayısı
         2   E-devlet aracılıyla yapılan başvuru         %3              %30           %1000         Başarılı
             sayısının tüm başvuru sayısına oranı
         3   Tespit edilen güvenlik açıklarının         %90             %100           %111,11       Başarılı
             kapatma oranı





                      Hedef  gerçekleşmiş  olup,    şikâyetlerin  daha  hızlı  alınmasına  ilişkin  olarak  yeni  devreye
                      sokulan  sistemle  e-Devlet  tek  tıkla  giriş  hizmeti  aktif  hale  getirilmiş  ve  vatandaşların
                      e-Başvuru  sayfamıza  otomatik  olarak  girmesi  sağlanmış,  web  sayfaları  esnek  yapıda
                      tasarlanarak bireylerin mobil cihazlardan başvuru yapabilmesi sağlanmıştır. Diğer yandan
                      2018 yılında kurumumuza yapılan toplam 17.585 adet şikâyet başvurusunun %30’u (5638
                      kişi) E-devlet yöntemi ile gerçekleştirilmiş olup performans hedefi olarak öngörülen %3’ün
                Değerlendirme   sayfasının mobil ve tablet uyumluluğu sağlanmış ayrıca tespit edilen güvenlik açıklıkları
                      çok  üzerinde  bir  başarı  yakalanmıştır.    Yine  başvuru  kolaylığı  açısından  E-başvuru

                      kapatılmıştır.
                      Ayrıca  birçok  göstergede  belirlenen  performans  göstergesi  hedefinin  çok  üzerinde  bir
                      gerçekleşme yakalanmıştır.
















                                                                                                               78
   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84