Page 36 - KDK
P. 36
T.C. KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU
• 2020 yılı kapsamında
hedeflere ilişkin belirlenen
ve önceki yıldan devam eden
toplam 45 adet performans
göstergesinden 39 adet
göstergeye değerlerinin çok
üzerindeki oranlarla ulaşılmış,
6 adedi makul düzeyde
gerçekleşmiş olup, genel
bazda %86,87 gerçekleşme
oranına ulaşılmıştır.
Tüm bu hususlar değerlendirildiğinde 2017-2020 yıllarında 18 adedi makul düzeyde olmak
üzere sorumlu olunan performans göstergelerinin tümü gerçekleştirilmiş, 2021 yılına ait
göstergelere ilişkin faaliyetler ise devam etmektedir.
Diğer yandan 2020 yılı itibariyle makul düzeyde gerçekleşen göstergeler incelendiğinde;
o “H.3.3 Kamu kurumlarına yönelik tanıtım ve iletişim stratejisini geliştirmek” hedefine
ait “yapılan sempozyum sayısı”, “H.3.6 Dış paydaşlar nezdinde KDK’nın algısını
güçlendirici mekanizmalar oluşturmak ve geliştirmek” hedefine ait “Ödüllendirilen
örnek idare sayısı” ile “Ödüllendirilen örnek STK sayısı” başlıklı göstergelerde
koronavirüs salgını etkili olmuş, sürecin normalleşmesi beklenmiştir.
o “H.4.2 Kurumsal Kimliğin ve Kültürün Geliştirilmesini Sağlamak” hedefine ait,
“Kurumsal Kimlik Rehberini Hazırlamak”performans göstergesi ile ilgili olarak ise;
logo, iç dış yazışma şablonları, antetli kağıt kullanımı, kurumsal sunum vb. çalışmaları
tamamlanarak standartları belirlenen ve 2017 yılından beri fiilen uygulanmakta
olmasına karşın rehber yazılı hale getirilmemiştir. Kurumsal Kimlik Rehberinin yeni
dönemde oluşturulması planlanmaktadır.
o “H.4.3 Kurumun bilgi teknolojileri altyapısını güçlendirmek ve Kurumun mevcut bilgi
sistemlerinin ilgili diğer bilişim sistemlerine entegrasyonunu sağlamak” hedefine
ait “IPV6 ile verilen hizmet sayısı” ile ilgili olarak IPV6 Ulusal bütünlük kapsamında
geçiş süreci takip edileceğinden halihazırda kullanılmamakta, hedefe ait “ISO 27001
kurulması” göstergesine yönelik ISO 27001 kapsamında sistem odası yenileme
ihalesi tamamlanarak çalışmalar devam etmekte olup, yeni dönemde tamamlanması
planlanmaktadır.
Ayrıca İlk İnceleme, Bilgilendirme Bürosunun daha da etkin çalışması ve vatandaşın
hizmetten daha etkin yararlanabilmesi açısından bu büronun bir nevi çağrı merkezine
2022-2026 STRATEJİK PLANI 35