Page 32 - KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU
P. 32
iş listesine eklenmesi ile sosyal medya hesaplarına teknik destek sağlanması hizmetlerini
yürütmektedir.
5.2.5.2 Sistem ve Teknik Destek Bürosu
Sistem ve Teknik Destek Bürosu, Kurumumuz bilgisayar ağları, sunucuları, sanallaştırma sistemi,
sistem odası işleri, iç ve dış ağ entegrasyonlarının tesis edilmesi ve sürekliliğinin sağlanması, sistem
odası ortam izleme, iklimlendirme, ups ve enerji bağlantıları hizmetlerinin yerine getirilmesi, kablolu
ve kablosuz ağ ve internet güvenliği, e-posta sunucuları trafiği ve güvenliği, siber güvenlik
çalışmalarının yapılması, ISO 27001, Bilgi ve İletişim Güvenliği Rehberi ve KVKK gereği güvenlik
ve standart işlerinin yürütülmesi, domain yapısı ve domaine bağlı bilgisayarlar üzerinde
düzenlemelerin hayata geçirilmesi, uzaktan çalışma ve VPN hizmetlerinin yapılması, kurum telefon
santralı kurulum ve destek işlerinin yürütülmesi, güvenlik kameraları ve kartlı geçiş sistemleri
işlemleri ile kişisel bilgisayarların kurulum, yapılandırma ve kullanıcılara destek işleri, yazıcı,
Access point, seslendirme sistemleri gibi cihazların kurulum ve desteğinin sağlanması ve online
toplantılar ve sunumlar konusunda destek sağlanması faaliyetlerini yerine getirmektedir.
5.2.6 Eğitim ve Sosyal İşler Birimi
5.2.6.1 Eğitim Bürosu
Eğitim Bürosu, Kurumumuzda görevli personele ilişkin planlanan eğitim faaliyetleri ile Kamu
Denetçiliği Uzman Yardımcılarının yardımcılık süreleri boyunca yetiştirilmesi, eğitim, staj ve refakat
sürecinin takibi, tez konularının ve danışmanlarının tespiti, yetki sınavı ile yeterlilik sınavı konu
başlıklarının tespiti ve bu sınavlara ilişkin usul ve esasların düzenlenmesi ile birlikte izin işlemlerinin
planlanmasına ilişkin hususların yürütülmesinin ve koordinasyonun sağlanması ile uzman
yardımcılarının izin işlemlerinin planlanması ve hakemli akademik dergi çıkartılması ve bu konudaki
işlerin takibinin yapılması işlemlerini yerine getirmektedir.
5.2.6.2 Sosyal İşler Bürosu
Sosyal İşler Bürosu, Kurumda sosyal, kültürel, sanatsal içerikli programlar vasıtasıyla personel
arasında kaynaşmayı artıracak sosyal faaliyetler düzenleme önerilerinde bulunulması, Kurumsal
aidiyet bilincini geliştirici çalışmalar yapılması, Kuruma yeni başlayan personelin Kurumu tanıması
ve oryantasyonu için Eğitim Bürosu ile iş birliği içerisinde gerekli işlemlerin gerçekleştirilmesi,
Kurumun önemli gün ve haftalarda düzenleyeceği organizasyonlara ilişkin önerilerde bulunulması,
Kurum kütüphanesindeki yayınları okuyucuların ve araştırmacıların hizmetine sunulması, kayıt ve
takip işlerinin yapılması, yayınların kütüphanecilik sistemine göre kodlanmasını, sınıflanmasını ve
kaydedilmesinin sağlanması, bilgi kaynaklarının kullanımı konusunda okuyuculara rehberlik
yapılması ile yayınların dağıtımı ile ilgili iş ve işlemlerin yürütülmesi faaliyetlerini
gerçekleştirmektedir.
5.2.7 Destek Hizmetleri Birimi
5.2.7.1 Satın Alma ve Ayniyat Bürosu
Satın Alma ve Ayniyat Bürosu, alım, satım, yapım, kiralama, kiraya verme, bakım, onarım ve benzeri
işlemlerin yürütülmesi, Kurumun mülkiyetinde veya kullanımında bulunan taşınır ve taşınmazlara
ilişkin kayıtların tutulması ve gerekli işlemlerin yürütülmesi işlemlerini yerine getirmektedir.
5.2.7.2 Bina İdare Amirliği Bürosu
Bina İdare Amirliği Bürosu, Kuruma ait hizmet yerleriyle ilgili güvenlik tedbirlerinin alınması ve
yürütümünün sağlanması, temizlik, taşıma, ısınma, aydınlatma, haberleşme, güvenlik ve benzeri
hizmetlerinin yürütülmesi, sivil savunma ve seferberlik hizmetlerinin planlanması, müracaat
31