Page 33 - KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU
P. 33
(danışma) hizmetlerinin yürütülmesi, Kurumun teknik donanımının (jeneratör, ısı merkezi vb.)
düzenli ve sürekli çalışması; zamanında bakım ve onarımlarının yapılması, makam ve hizmet
araçlarının hizmete hazır halde bulundurulması, periyodik muayene, bakım, akaryakıt vb.
durumlarının takibinin yapılması ile Taşıt Kanununa ve ilgili mevzuata uygun hizmet yürütmesinin
sağlanması, Kurum dışında yapılacak toplantı, organizasyon vb. durumlarda araçların temini için
gerekli planlama ve organizasyonun sağlanması, görevli şoförler ile araçların sevk ve idaresi,
araçların bakım ve onarım puantaj formunun tutulması ve bunların arşivlenmesinin sağlanması, yıllık
olarak kiralanan hizmet ve servis araçlarının sayısı ile çalışma ve görev yerlerinin tespitinin yapılarak
hizmet alımına ilişkin dosyaların hazırlanması ve sağlanması, araçların kurumsal sicil ile trafik tescil
kayıtlarının tutulması, takip edilmesi, zorunlu trafik sigortalarının yapılması, kiralanan her türlü araç
ve servis araçlarının sözleşme ve şartname hükümlerine uygun olarak çalışmalarının sağlanması,
organize edilmesi, denetleme, iş veya trafik kazası yapan araçların kaza tespit, tayin raporları ve
işlemlerinin takip edilmesi, kaza oranlarına göre görevliler hakkında gerekli yasal işlemlerin
başlatılması, sigorta ve poliçe işlemlerinin yapılmasının sağlanması, kapalı ve açık otoparkın
düzeninin sağlanması, ihtiyaç duyulan yapım, bakım-onarımın yapılmasının sağlanması, mal ve
hizmet alımları ile malzeme teminine ilişkin teknik şartnamenin hazırlanması ile personelin sağlık
ve beslenme işlerinin düzenli şekilde yürütülmesinin sağlanması görevlerini yerine getirmektedir.
5.2.8 Yurtiçi Bürolar (İstanbul Bürosu)
İyi yönetim ilkeleri ve vatandaş odaklı yaklaşımın bir gereği olarak 30/04/2015 tarihi itibariyle
Maslak Kasırları Mabeyn-i Hümayun Kasrında açılan ve 23/09/2016 tarihinde Şişli ilçesi,
Halaskargazi Mahallesi, Matbaacı Osmanbey Sokağına taşınan İstanbul Büromuz, Kurumumuzun
İstanbul’daki irtibat noktası olup, doğrudan (elden, posta veya faksla) Büroya gelen şikâyet
başvurularının merkeze (Genel Evrak ve Şikâyet Başvuru Bürosuna) iletilmesi ile Kurumun tanıtım
ve farkındalığı noktasında vatandaşa dönük tanıtım temsilciği fonksiyonu görevlerini yerine
getirmektedir.
32