Page 33 - KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU
P. 33

(danışma)  hizmetlerinin  yürütülmesi,  Kurumun  teknik  donanımının  (jeneratör,  ısı  merkezi  vb.)
              düzenli  ve  sürekli  çalışması;  zamanında  bakım  ve  onarımlarının  yapılması,  makam  ve  hizmet
              araçlarının  hizmete  hazır  halde  bulundurulması,  periyodik  muayene,  bakım,  akaryakıt  vb.
              durumlarının takibinin yapılması ile Taşıt Kanununa ve ilgili mevzuata uygun hizmet yürütmesinin
              sağlanması, Kurum dışında yapılacak toplantı, organizasyon vb. durumlarda araçların temini için
              gerekli  planlama  ve  organizasyonun  sağlanması,  görevli  şoförler  ile  araçların  sevk  ve  idaresi,
              araçların bakım ve onarım puantaj formunun tutulması ve bunların arşivlenmesinin sağlanması, yıllık
              olarak kiralanan hizmet ve servis araçlarının sayısı ile çalışma ve görev yerlerinin tespitinin yapılarak
              hizmet alımına ilişkin dosyaların hazırlanması ve sağlanması, araçların kurumsal sicil ile trafik tescil
              kayıtlarının tutulması, takip edilmesi, zorunlu trafik sigortalarının yapılması, kiralanan her türlü araç
              ve servis araçlarının sözleşme ve şartname hükümlerine uygun olarak çalışmalarının  sağlanması,
              organize edilmesi, denetleme, iş veya trafik kazası yapan araçların kaza tespit, tayin raporları ve
              işlemlerinin  takip  edilmesi,  kaza  oranlarına  göre  görevliler  hakkında  gerekli  yasal  işlemlerin
              başlatılması,  sigorta  ve  poliçe  işlemlerinin  yapılmasının  sağlanması,  kapalı  ve  açık  otoparkın
              düzeninin  sağlanması,  ihtiyaç  duyulan  yapım,  bakım-onarımın  yapılmasının  sağlanması,  mal  ve
              hizmet alımları ile malzeme teminine ilişkin teknik şartnamenin hazırlanması ile   personelin sağlık
              ve beslenme işlerinin düzenli şekilde yürütülmesinin sağlanması görevlerini yerine getirmektedir.


                 5.2.8  Yurtiçi Bürolar (İstanbul Bürosu)
              İyi  yönetim  ilkeleri  ve  vatandaş  odaklı  yaklaşımın  bir  gereği  olarak  30/04/2015  tarihi  itibariyle
              Maslak  Kasırları  Mabeyn-i  Hümayun  Kasrında  açılan  ve  23/09/2016  tarihinde  Şişli  ilçesi,
              Halaskargazi Mahallesi, Matbaacı Osmanbey Sokağına taşınan İstanbul Büromuz, Kurumumuzun
              İstanbul’daki  irtibat  noktası  olup,  doğrudan  (elden,  posta  veya  faksla)  Büroya  gelen  şikâyet
              başvurularının merkeze (Genel Evrak ve Şikâyet Başvuru Bürosuna) iletilmesi ile Kurumun tanıtım
              ve  farkındalığı  noktasında  vatandaşa  dönük  tanıtım  temsilciği  fonksiyonu  görevlerini  yerine
              getirmektedir.










































                                                                                                            32
   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38