Page 484 - ekonomi-maliye-ve-vergi-1
P. 484

T.C.
                    KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK)


             ŞİKAYET NO                           : 01.2013/ 222
             KARAR TARİHİ                         : 2013/88
                                      TAVSİYE KARARI
             ŞİKAYETÇİNİN ADI, SOYADI             : -
             ŞİKAYETÇİNİN  ADRESİ                 : -

             ŞİKAYET EDİLEN İDARE                 : Bilgi Teknolojileri  ve İletişim
                                                  Kurumu /ANKARA
             ŞİKAYETİN  KONUSU                    :  ... telefon hattı abonesi ol-
                                                  duktan 4 gün sonra boneliğini
                                                  sonlandıran, ancak  kendisin-
                                                  den  bir  aylık ücret alınan şi-
                                                  kayetçi  tarafından mağduri-
                                                  yetinin giderilmesi  talep edil-
                                                  mektedir.
             ŞİKAYET BAŞVURU TARİHİ               : 04/06/2013
             KARAR TARİHİ                         04/12/2013

               I. USUL

               A. Şikayet Başvuru Süreci
               1) Şikayet başvurusu, Kurumumuza 04/06/2013 tarihinde e-baş-
            vuru yoluyla  yapılmıştır.  Şikayet başvurusunun karara bağlanması
            için 28/3/2013 tarihli ve 28601 mükerrer sayılı Resmi Gazetede ya-
            yımlanan  Kamu  Denetçiliği  Kurumu  Kanununun  Uygulanmasına
            İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmeliğin 41/1-a maddesi ve
            İmza  Yetkileri  Yönergesinin  7  inci  maddesinin  birinci  fıkrasının  (e)
            bendi  uyarınca,  şikayetin incelenmesine ve araştırmasına geçilmiş,
            01.2013/222 şikayet no 01.2013/674 karar no.lu Tavsiye   önerisiyle
            Kamu  Başdenetçisine sunulmuştur.
               B. Ön İnceleme Süreci

               2)Yapılan ön   inceleme   neticesinde, şikayetin inceleme ve araştır-
            masına engel bir eksikliğin bulunmadığı  tespit edilmiştir.



                                                               KAMU DENETÇILIĞI KURUMU  479
   479   480   481   482   483   484   485   486   487   488   489