Page 58 - ekonomi-maliye-ve-vergi-2
P. 58
T.C.
KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK)
ŞİKAYET NO : 2016/1252
KARAR TARİHİ : 24/09/2016
TAVSİYE KARARI
ŞİKAYETÇİNİN ADI, SOYADI : -
ŞİKAYETÇİNİN ADRESİ : -
ŞİKAYET EDİLEN İDARE : 1. Enerji Piyasası Düzenleme
Kurumu
2. ... Elektrik Dağıtım A.Ş. (...)
ŞİKAYETİN KONUSU : Dağıtım tesis bedelinin mah-
suplaşma yoluyla veya defaten
ödenmesini içeren taleplerinin
reddedilmesi hakkındadır.
ŞİKAYET BAŞVURU TARİHİ : 15.3.2016
I. USÛL
A. Şikayet Başvuru Süreci
1. Şikâyet başvurusu, Kurumumuzca 15/03/2016 tarih ve ... sayı ile
kayıt altına alınan dilekçe vasıtasıyla yapılmıştır. Şikâyet başvurusu-
nun karara bağlanması için 28/3/2013 tarihli ve 28601 mükerrer sayı-
lı Resmi Gazetede yayımlanan Kamu Denetçiliği Kurumu Kanununun
Uygulanmasına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmeliğin 41 inci
maddesinin birinci fıkrasının (a) bendi ve İmza Yetkileri Yönergesinin
7 nci maddesinin birinci fıkrasının (e) bendi uyarınca, şikâyetin ince-
lenmesine ve araştırmasına geçilmiş, 09/09/2016 tarihli Tavsiye Karar
Önerisiyle Kamu Başdenetçisine sunulmuştur.
B.Ön İnceleme Süreci
2.Yapılan ön inceleme neticesinde; şikâyet konusunun Kurumumu-
zun görev alanına girdiği şikâyetçinin menfaat ihlali koşulunu taşıdı-
ğı, idari başvuru yollarının tüketildiği, şikâyetin süresinde yapıldığı ve
şikâyetin diğer ön inceleme konularında da eksikliğin bulunmadığı, bu
KAMU DENETÇILIĞI KURUMU 51