Page 316 - kamu-personel-rejimi-1
P. 316

T.C.
                    KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK)


             ŞİKAYET NO                           : 2015/402
             KARAR TARİHİ                         : 14.07.2015
                                     TAVSİYE  KARARI
             ŞİKAYETÇİ                            : -
             ŞİKAYET EDİLEN İDARE                 : 1)BAŞBAKANLIK, Vekaletler
                                                  Cad. Başbakanlık
                                                  Merkez Bina Kızılay/ANKARA

                                                  2)MALATYA VALİLİĞİ, Ata-
                                                  türk Cad. İnönü Kapalı Çarşı
                                                  Yanı No: 1 Merkez/MALATYA
             ŞİKAYETİN  KONUSU                    : Şikayetçinin kurum içi geçici
                                                  görevlendirilmesinin sonlan-
                                                  dırılması talebi hakkındadır.

             ŞİKAYET BAŞVURU TARİHİ               : 26/01/2015
                   I. USÛL

               A. Şikâyet Başvuru Süreci
               1) ... tarafından Kurumumuza elektronik ortamda yapılan
            26/01/2015 tarihli şikâyet başvurusu, 26/01/2015 tarih ve 1023 sayı
            ile kayıt altına alınmıştır. Şikâyet başvurusunun karara bağlanması
            için 28/3/2013 tarihli ve 28601 mükerrer sayılı Resmi Gazetede ya-
            yımlanan Kamu Denetçiliği Kurumu Kanununun Uygulanmasına İliş-
            kin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmeliğin 41’inci maddesinin birinci
            fıkrasının (a) bendi ve İmza Yetkileri Yönergesinin 7’inci maddesinin
            birinci fıkrasının (e) bendi uyarınca, şikayetin incelenmesine ve araş-
            tırmasına geçilmiş, 02/07/2015 tarihli Tavsiye Kararı önerisiyle Kamu
            Başdenetçisine sunulmuştur.

                   B. Ön İnceleme Süreci
               2) Yapılan ön incelemesi neticesinde, şikâyet konusunun Kurumu-
            muzun görev alanına girdiği, şikâyetçinin menfaat ihlali koşulunu ta-
            şıdığı, idari başvuru yollarının tüketildiği, şikâyetin süresinde yapıldığı




                                                               KAMU DENETÇILIĞI KURUMU  311
   311   312   313   314   315   316   317   318   319   320   321