Page 34 - kamu-personel-rejimi-2
P. 34
-Eğitim yönetimi ve denetimi alanında bilimsel çalışmaları ve ya-
yınları vardır.
-Eğitim – Öğretim süreçlerinde resmi yazışma ve dosyalama siste-
mini zamanında ve usulüne uygun yapar.
-Gereksiz ve yersiz tartışmalardan uzak durarak dikkatini korur.
-Gerektiğinde yetkiyi ve karar vermeyi astlarına devreder ve onla-
rın kararını destekler, saygı duyar.
- Kendini geliştirmeye yönelik akademik, kültürel ve sosyal çalışma-
lara katılır.
-Kurumu etkileyen negatif ve pozitif güçleri analiz ederek kurum ve
çevresini etkileyecek politikalar üretir. Uygular süreci raporlar.
-Kurumun fiziki mekanlarını etkin ve amacına uygun kullanımını
sağlar.
-Kurumun hedeflerine daha kolay ulaşılabilmesi için performans
sonuçlarını kontrol eder paylaşır ve eğitim planlaması yapar.
-Kurumun vizyonu misyonu eğitimsel amaçları ve kurum için spe-
sifik başarı hedeflerini belirler günceller ve paylaşır.
-Mebbis, e okul vb. kuruma ait elektronik sistemlerin zamanında
eksiksiz ve etkin kullanımını sağlar.
-Muhatabını dikkatle dinler, eleştiriye açık katılımcı bir yönetim
dili kullanır.
- Olaylara çok yönlü bakar farklı görüş ve düşüncelere hoşgörülü
yaklaşır, iletişimi güçlü, samimi ve empatiktir.
-Personel performans değerlendirmelerine ilişkin kayıtları tutar ve
arşivler.
-Personeli değerlendirme konularında objektif tutarlı güvenilir ve
adildir.
-Problem çözmede inisiyatif kullanarak acil kararlar alabilir.
- Randevularında görüşmelerinde toplantılarında çalışmalarında ve
diğer zamanlı yapılması gereken işlerinde dakiktir.
KAMU DENETÇILIĞI KURUMU 29