Page 382 - kamu-personel-rejimi-3
P. 382
T.C.
KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK)
ŞİKAYET NO : 2015/5714
KARAR TARİHİ : 07/06/2016
RET KARARI
ŞİKAYETÇİ -
ŞİKAYETÇİ VEKİLİ -
ŞİKAYET EDİLEN İDARE :Devlet Hava Meydanları İş-
letmesi Genel Müdürlüğü
(DHMİ)
ŞİKAYETİN KONUSU :Şikayet başvurucusu, çalıştı-
ğı kurumda şef kadrosunda
parantez içi unvan uygulama-
sının kaldırılmasına yönelik
gerekli düzenlemelerin yapıl-
masını talep etmektedir.
ŞİKAYET BAŞVURU TARİHİ :15/12/2015
I. USÛL
A. Şikâyet Başvuru Süreci
1) Şikâyet başvurusu, Kurumumuza elektronik başvuru yolu ile
gönderilen, 15/12/2015 tarih ve 12892 sayı ile kayıt altına alınan, ger-
çek kişiler için şikâyet başvuru belgesi vasıtasıyla yapılmıştır Şikâyet
başvurusunun karara bağlanması için 28/3/2013 tarihli ve 28601 mü-
kerrer sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Kamu Denetçiliği Kurumu
Kanununun Uygulanmasına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönet-
meliğin 41 inci maddesinin birinci fıkrasının (a) bendi ve İmza Yetkile-
ri Yönergesinin 7 nci maddesinin birinci fıkrasının (e) bendi uyarınca,
şikayetin incelenmesine ve araştırmasına geçilmiş, 2015/5714 şikayet
numaralı “Ret Kararı” önerisiyle Kamu Başdenetçisi’ ne sunulmuş-
tur.
KAMU DENETÇILIĞI KURUMU 377