Page 44 - kamu-personel-rejimi-3
P. 44
T.C.
KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK)
ŞİKAYET NO : 2015/2939
KARAR TARİHİ : 03/11/2015
RET KARARI
ŞİKAYETÇİ
ŞİKAYETÇİ VEKİLİ
ŞİKAYET EDİLEN İDARE :Tapu ve Kadastro Genel Mü-
dürlüğü
Dikmen Cad. No:14 Bakanlık-
lar/Ankara
ŞİKAYETİN KONUSU :Şikayetçi hakkında verilen
uyarma cezasının iptali hak-
kındadır.
ŞİKAYET BAŞVURU TARİHİ : 11/05/2015
I. USÛL
A. Şikâyet Başvuru Süreci
1. Şikâyet başvurusu, Samsun Valiliği’ne sunulan 11/05/2015 tarih
ve 25918 sayı ile kayıt altına alınan, gerçek kişiler için şikayet başvuru
formu vasıtasıyla yapılmıştır. Şikayet başvurusunun karara bağlan-
ması için 28/03/2013 tarihli ve 28601 mükerrer sayılı Resmi Gaze-
tede yayımlanan Kamu Denetçiliği Kurumu Kanununun Uygulanma-
sına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmeliğin 41/1-a maddesi
ve İmza Yetkileri Yönergesinin 7 inci maddesinin birinci fıkrasının (e)
bendi uyarınca, şikayetin incelenmesine ve araştırmasına geçilmiş,
2015/2939 şikayet no.lu Ret önerisiyle Kamu Başdenetçisi’ne sunul-
muştur.
B. Ön İnceleme Süreci:
2. Yapılan ön inceleme neticesinde, şikâyet konusunun Kurumumu-
zun görev alanına girdiği, şikâyetçinin menfaat ihlali koşulunu taşıdı-
ğı, idari başvuru yollarının tüketildiği, şikâyetin süresinde yapıldığı ve
KAMU DENETÇILIĞI KURUMU 39