Page 332 - mahalli-iradeler
P. 332

T.C.
                    KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK)


             ŞİKAYET NO                           : 2016/1523
             KARAR TARİHİ                         : 29/09/2016
                                        RET KARARI
             ŞİKAYETÇİNİN ADI, SOYADI             : -
             ŞİKAYETÇİNİN  ADRESİ                 : -

             ŞİKAYET EDİLEN İDARE VE ADRESİ : Sakarya Büyükşehir Belediye
                                                  Başkanlığı
             ŞİKAYETİN  KONUSU                    : Şikayetçinin,  idare  tarafın-
                                                  dan  tesis  edilen  23    numa-
                                                  ralı otobüs hattının güzergah
                                                  değişikliği işleminin iptal edil-
                                                  mesi ve konu ile ilgili gerekli
                                                  yaptırımların uygulanması ta-
                                                  lebi hakkındadır.
             ŞİKAYET BAŞVURU TARİHİ               : 04.04.2016

               I. USÛL

               A. Şikâyet Başvuru Süreci
               1. Şikayet başvurusu, Kurumumuza e-başvuru yoluyla 4/04/2016
            tarihinde yapılan ve 4/04/2016  tarih ve 4222 sayı ile kayıt altına alı-
            nan, gerçek kişiler için şikayet başvuru belgesi vasıtasıyla yapılmıştır.
            Şikayet başvurusunun karara bağlanması için 28/03/2013 tarihli ve
            28601  mükerrer sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Kamu Denetçiliği
            Kurumu Kanununun Uygulanmasına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkın-
            da Yönetmeliğin 41/1-a maddesi ve İmza Yetkileri Yönergesinin 7 nci
            maddesinin birinci fıkrasının (e) bendi uyarınca, şikayetin incelenme-
            sine ve araştırmasına geçilmiş, 2016/1523 şikayet numaralı Ret öneri-
            siyle Kamu Başdenetçisi’ne sunulmuştur.

               B. Ön İnceleme Süreci
               2. Yapılan ön inceleme neticesinde, şikâyet konusunun Kurumu-
            muzun görev alanına girdiği, şikâyetçinin menfaat ihlali koşulunu



                                                               KAMU DENETÇILIĞI KURUMU  327
   327   328   329   330   331   332   333   334   335   336   337