Page 332 - mahalli-iradeler
P. 332
T.C.
KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK)
ŞİKAYET NO : 2016/1523
KARAR TARİHİ : 29/09/2016
RET KARARI
ŞİKAYETÇİNİN ADI, SOYADI : -
ŞİKAYETÇİNİN ADRESİ : -
ŞİKAYET EDİLEN İDARE VE ADRESİ : Sakarya Büyükşehir Belediye
Başkanlığı
ŞİKAYETİN KONUSU : Şikayetçinin, idare tarafın-
dan tesis edilen 23 numa-
ralı otobüs hattının güzergah
değişikliği işleminin iptal edil-
mesi ve konu ile ilgili gerekli
yaptırımların uygulanması ta-
lebi hakkındadır.
ŞİKAYET BAŞVURU TARİHİ : 04.04.2016
I. USÛL
A. Şikâyet Başvuru Süreci
1. Şikayet başvurusu, Kurumumuza e-başvuru yoluyla 4/04/2016
tarihinde yapılan ve 4/04/2016 tarih ve 4222 sayı ile kayıt altına alı-
nan, gerçek kişiler için şikayet başvuru belgesi vasıtasıyla yapılmıştır.
Şikayet başvurusunun karara bağlanması için 28/03/2013 tarihli ve
28601 mükerrer sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Kamu Denetçiliği
Kurumu Kanununun Uygulanmasına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkın-
da Yönetmeliğin 41/1-a maddesi ve İmza Yetkileri Yönergesinin 7 nci
maddesinin birinci fıkrasının (e) bendi uyarınca, şikayetin incelenme-
sine ve araştırmasına geçilmiş, 2016/1523 şikayet numaralı Ret öneri-
siyle Kamu Başdenetçisi’ne sunulmuştur.
B. Ön İnceleme Süreci
2. Yapılan ön inceleme neticesinde, şikâyet konusunun Kurumu-
muzun görev alanına girdiği, şikâyetçinin menfaat ihlali koşulunu
KAMU DENETÇILIĞI KURUMU 327