Page 31 - sosyal-haklar-ve-alanlar
P. 31

T.C.

                      KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK)


               ŞİKAYET NO                        : 01.2013/289
               KARAR TARİHİ                      : 18/03/2014
                                       TAVSİYE KARARI
               ŞİKAYETÇİ                         : -
               ŞİKAYET EDİLEN İDARE              : Başbakanlık Toplu Konut İdare-
                                                 si Başkanlığı (TOKİ) Bilkent Pla-
                                                 za B1 Blok 06800 Bilkent / AN-
                                                 KARA
               ŞİKAYETİN KONUSU                  : Şikayetçi TOKİ Ankara Yapracık
                                                 ... Etap ... blokta bulunan dairede
                                                 ikamet etmemesine rağmen bu
                                                 daireye yüksek tutarda doğalgaz
                                                 faturası geldiği ve bu fatura tu-
                                                 tarının hesaplanmasında hata
                                                 yapıldığı iddiası ile tavsiye kararı
                                                 verilmesini talep etmektedir.

               ŞİKAYET BAŞVURU TARİHİ            : 27.06.2013





                 I. USÛL
                 A. Şikâyet Başvuru Süreci
                 1)  Şikayet  başvurusu,  Kurumumuza  posta  yolu  ile  gönderilen,
              27.06.2013 tarih ve 4230 sayı ile kayıt altına alınan, gerçek kişiler için
              şikayet başvuru formu vasıtasıyla yapılmıştır. Şikayet başvurusunun ka-
              rara bağlanması için 28/3/2013 tarihli ve 28601 mükerrer sayılı Resmi
              Gazetede yayımlanan Kamu Denetçiliği Kurumu Kanununun Uygulan-
              masına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmeliğin 41/1  a maddesi
              ve İmza Yetkileri Yönergesinin 7 inci maddesinin birinci fıkrasının (e)
              bendi uyarınca, şikayetin incelenmesine ve araştırmasına geçilmiştir.





             30   KAMU DENETÇILIĞI KURUMU
   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36