Page 358 - sosyal-haklar-ve-alanlar
P. 358
T.C.
KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK)
ŞİKAYET NO :01.2013/657
KARAR TARİHİ :27/02/2014
RET KARARI
ŞİKAYETÇİ :-
ŞİKAYET EDİLEN İDARE : Bilgi Teknolojileri ve İleti-
şim Kurumu Yeşilırmak Sokak
No:16 Maltepe Ankara
ŞİKAYETİN KONUSU :Bilgi Teknolojileri ve İletişim
Kurumu kanalıyla yapmış ol-
duğu şikayetlerin çözüme ka-
vuşturulmadığı ve Kurum tara-
fından konu hakkında herhan-
gi bir işlem yapılmadığı iddiası
ŞİKAYET BAŞVURU TARİHİ : 12/10/2013
I. USÛL
A. Şikayet Başvuru Süreci
1) Şikayet başvurusu, Kurumumuza e başvuru yolu ile gönderilmiş
olup 21.10.2013 tarih ve 9045 sayı ile kayıt altına alınmıştır. Şikayet
başvurusunun karara bağlanması için 28/3/2013 tarihli ve 28601 mü-
kerrer sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Kamu Denetçiliği Kurumu
Kanununun Uygulanmasına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönet-
meliğin 41/1 a maddesi ve İmza Yetkileri Yönergesinin 7 inci madde-
sinin birinci fıkrasının (e) bendi uyarınca, şikayetin incelenmesine
ve araştırmasına geçilmiş, 01 2013/657 şikayet no ve Ret önerisi ile
Kamu Başdenetçisine sunulmuştur.
B. Ön İnceleme Süreci
2) Yapılan ön inceleme neticesinde, şikayetin inceleme ve araştır-
masına engel bir eksikliğinin bulunmadığı tespit edilmiştir.
KAMU DENETÇILIĞI KURUMU 357