Page 121 - KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU
P. 121

  Hizmet için var olduğu anlayışının benimsenerek vatandaşın hak ettiği saygı ve itibarın
                      gösterilmesi,

                    Kolay erişilebilir, süratli karar veren, talep ve şikâyetleri dikkate alan, şeffaf, katılımcı bir
                      kamu yönetiminin tesis edilmesi,

                    Ayrıca,  vatandaşların  hak  arama  özgürlüklerinin  kullanılmasını  sağlamak  adına  eylem,
                      işlem,  tutum  ve  davranışlarında  bir  takım  usul  kurallarına  da  riayet  edilerek  gerekçeli
                      kararların makul sürede verilmesi, karara karşı başvuru yollarını ve süresini gösteren işlem
                      metninin geciktirilmeksizin ilgiliye bildirilmesi,

              gibi hususların kazandırılmasını amaçlamaktadır.


              Sonuç itibariyle, idarede “insan dostu” bir anlayışın en üst seviyede yerleşmesini temin amacıyla 7
              yıldır faaliyetlerini sürdüren Kamu Denetçiliği Kurumu, bundan sonra da kararları ve çalışmalarıyla
              idareye yol göstermeye devam edecektir.





























































                                                                                                         117
   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126