Page 414 - kamu-personel-rejimi-3
P. 414

T.C.
                    KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK)
             ŞİKAYET NO                           :  2015/5745


             KARAR TARİHİ                         : 04/04/2016
                                        RET KARARI
             ŞİKAYETÇİ                            -
             ŞİKAYETÇİ VEKİLİ                     -
             ŞİKAYET EDİLEN İDARE                 :İçişleri Bakanlığı Emniyet Ge-
                                                  nel Müdürlüğü
             ŞİKAYETİN  KONUSU                    :Şikayet başvurucusu, idarenin
                                                  hakkında 657 sayılı Kanunun
                                                  68/B maddesi uygulamasını
                                                  gerçekleştirmemesine ilişkin
                                                  işleminin iptalini ve geriye dö-
                                                  nük maddi ve manevi hakların
                                                  iadesini talep etmektedir.
             ŞİKAYET BAŞVURU TARİHİ               :17/12/2015

               I. USUL

               A. Şikayet Başvuru Süreci
               1. Şikâyet başvurusu, Kurumumuza elektronik başvuru suretiyle
            yapılan 17/12/2015 tarih ve 13004 sayı ile kayıt altına alınan gerçek
            kişiler için gerçek kişiler için şikayet başvuru formu vasıtasıyla yapıl-
            mıştır. Şikayet başvurusunun karara bağlanması için 28/03/2013 ta-
            rihli ve 28601mükerrer sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Kamu De-
            netçiliği Kurumu Kanununun Uygulanmasına İlişkin Usul ve Esaslar
            Hakkında Yönetmeliğin 41/1-a maddesi ve İmza Yetkileri Yönergesi-
            nin 7 inci maddesinin birinci fıkrasının (e) bendi uyarınca, şikayetin
            incelenmesine ve araştırmasına geçilmiş, 2015/5745 şikayet numaralı
            Ret Önerisiyle Kamu Başdenetçisi’ne sunulmuştur.

               B. Ön İnceleme Süreci
               2. Yapılan ön inceleme neticesinde; şikâyet konusunun Kurumu-
            muzun görev alanına girdiği, şikâyetçinin menfaat ihlali koşulunu




                                                               KAMU DENETÇILIĞI KURUMU  409
   409   410   411   412   413   414   415   416   417   418   419