Page 54 - kamu-personel-rejimi-3
P. 54
T.C.
KAMU DENETÇİLİĞİ KURUMU (OMBUDSMANLIK)
ŞİKAYET NO : 2015/2989
KARAR TARİHİ : 09/10/2015
RET KARARI
ŞİKAYETÇİ
ŞİKAYETÇİ VEKİLİ
ŞİKAYET EDİLEN İDARE : Yenimahalle Eğitim ve Araş-
tırma Hastanesi
ŞİKAYETİN KONUSU :Şikayet, 4046 sayılı Kanu-
nun 22nci maddesi uyarınca
şikayetçiye ödenen fark tazmi-
natının hastane idaresi tara-
fından kesilmesi hakkındadır.
ŞİKAYET BAŞVURU TARİHİ : 25.05.2015
I. USÛL
A. Şikâyet Başvuru Süreci
1. Şikayet başvurusu, Kurumumuza e-başvuru yoluyla şikayet-
çi ...’in 25/05/2015 tarih ve 6353 sayı ile kayıt altına alınan şikayet
dilekçesi ile yapılmıştır. Şikayet başvurusunun karara bağlanabilmesi
için 28/03/2013 tarih ve 28601 mükerrer sayılı Resmi Gazetede ya-
yımlanan Kamu Denetçiliği Kurumu Kanununun Uygulanmasına İliş-
kin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmeliğin 41 inci maddesinin birinci
fıkrasının (a) bendi ve İmza Yetkileri Yönergesi’nin 7 nci maddesinin
birinci fıkrasının (e) bendi uyarınca şikayetin incelenmesi ve araştır-
masına geçilmiş, 07/10/2015 tarihli Ret Kararı Önerisiyle Kamu Baş-
denetçisine sunulmuştur.
B. Ön İnceleme Süreci
2. Kurumumuza yapılan şikâyet başvurusunun yapılan ön incele-
mesi neticesinde; şikâyet konusunun Kurumumuzun görev alanına
girdiği, şikâyetçinin menfaat ihlali koşulunu taşıdığı, idari başvuru
KAMU DENETÇILIĞI KURUMU 49