Page 191 - sosyal-haklar-ve-alanlar
P. 191

B. İdarenin Şikayete İlişkin Açıklamaları

                 5) Şikayet başvurusu hakkında, TTNET Anonim Şirketi Genel Mü-
              dürlüğünden 19/11/2014 tarih ve 9426 sayılı bilgi ve belge isteme
              yazısı ile şikayet başvurusunun çözümü için gerekli ve şikayete konu
              işlemin dayanağı olan bilgi ve belgeler ile sorunun çözümüne ilişkin
              görüş ve değerlendirmelerin gönderilmesi istenilmiş olup; iste-
              nilen bilgi ve belgelerin tam ve eksiksiz olarak gönderilmemesi üze-
              rine, 23/12/2014 tarih ve 10794 sayılı yazımızla tekrar söz konusu
              bilgi ve belgelerin gönderilmesi istenilmiş, ayrıca resmikanallar@ttnet
              adresine mail atılarak konuya ilişkin bilgi ve belgelerin gönderilmesi
              talep edilmiştir.
                 6) Kurumumuza, TTNET AŞ Genel Müdürlüğü tarafından
              03/02/2015 tarihli ve 513 sayı yazı ile cevap verilmiştir. TTNET AŞ
              Genel Müdürlüğü tarafından gönderilen cevabi yazıda;
                 7) Şikayetçinin, 14/12/2007 tarihinde TTNET 4GB Limitli paket
              kapsamında abonelik başvurusunda bulunduğu ve 15/12/2007 tari-
              hinde hattın aktif hale geldiği, 22/08/2012 tarihinde söz konusu abo-
              neliği iptal ettirmek için Türk Telekom Ofisine başvuruda bulunduğu,
              ancak kendisine sunulan teklifi kabul ederek HAZIRNET ( Günlük İn-
              ternet) paketine geçiş yaptığı,
                 8) 05/10/2013 tarihinde Online İşlem Merkezi üzerinden ön iptal
              başvurusunda bulunduğu ancak hizmetin sonlandırılması için ıslak
              imzalı dilekçe vermesi gerektiği için Türk Telekom Müdürlüğüne baş-
              vurduğu, başvuru esnasında internet paketi HAZIRNET olduğu için ve
              kullanma sağlanmadığında paket bedeli tahakkuk etmeyeceği bilgisi
              verilmesi üzerine ıslak imzalı dilekçe vermediği ve hattın 10 günlük
              hat askı süresi sonunda 16/10/2013 tarihinde tekrar aktif hale geldi-
              ği, 22/08/2014 tarihinde ise faks aracılığı ile ilettiği iptal dilekçesi-
              ne istinaden başvurusu alınarak 29/08/2014 tarihinde hat iptalinin
              tamamlandığı ile 2013  08/2014 arası yapılan işlemler ve faturalandır-
              malar Kurumumuza bildirilmiş olup, ayrıntılı dökümanlar dosyamız
              içerisinde bulunmaktadır.

                 9) Şikayetçinin, 2013 yılına ait son fatura ödemesinin 09/09/2013
              tarihinde 2013 yılı Haziran dönemine ait (79,50 TL) tutarında faturaya
              ilişkin olduğu ve detayları dosyada bulunduğu üzere; Eylül ayından
              sonra tahakkuk ettirilen faturalarda internet erişim bedeline ilişkin



            190   KAMU DENETÇILIĞI KURUMU
   186   187   188   189   190   191   192   193   194   195   196